Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu

Platforma Whitepress rozpoczęła prace nad ebookiem edukacyjno-poradnikowym w całości poświęconym influencer marketingowi. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do marketerów i pracowników agencji marketingowych, którzy regularnie współpracują
z influencerami. Publikacja ebooka jest zaplanowana na listopad 2016 roku.

Publikacja będzie miała formę ogólnodostępnego, bezpłatnego e-booka. Treść jest tworzona przede wszystkim z myślą o marketerach, PRowcach i innych osobach odpowiedzialnych za promocję. Autorom zależy aby ebook był maksymalnie praktyczny i dostosowany do polskich realiów branżowych. Dlatego oprócz materiałów przygotowywanych przez Whitepress, w treści pojawią się również wypowiedzi polskich ekspertów i samych influencerów, którzy przybliżą czytelnikowi jak współpraca z firmami wygląda z ich punktu widzenia.

„Chcemy poprzez tego ebooka pokazać, że współpraca z influencerami „nie gryzie” i może być bardzo korzystna dla firmy, ale aby tak się stało, trzeba stosować się do zasad panujących w tym środowisku. Niestety obserwujemy, że te zasady nie dla wszystkich są oczywiste, stąd potrzeba odpowiedzi na takie zapotrzebowanie, tym bardziej, że w polskiej branży nadal nie ma zbyt obszernej literatury poświęconej influencer marketingowi” – wyjaśnia Justyna Fabijańczyk, główna autorka ebooka.

Tematyka ebooka obejmuje wszystkie istotne kwestie związane ze współpracą z influencerami. Najpierw czytelnik zostanie wprowadzony w to środowisko. Dowie się kim oni są, czym się zajmują, na czym polega ich fenomen i dlaczego mogą być pomocni w promocji. Pozna też najważniejszych polskich influencerów. Druga część ebooka to 100% praktyki: autorzy opowiedzą jak współpracować
z influencerami, jak zorganizować współpracę aby była efektywna, co robić a czego unikać, jak podejść do kwestii finansów i oczekiwań influencera. Ostatnia część to case studies. Omówione będą m. in. kampanie: Radka Kotarskiego i Banku Millennium, Michała Szafrańskiego i Banku BGŻ czy Ewy Chodakowskiej i Adidasa.

Ebook będzie można pobrać ze strony: http://www.whitepress.pl/influencer-ebook. Już ruszyły zapisy na ebooka. Osoby, które się zapiszą otrzymają ebooka w pierwszej kolejności.

Nad ebookiem pracują dwie autorki: Justyna Fabijańczyk i Agata Cupriak, ale efekt końcowy to wysiłek kilkudziesięciu partnerów, osób, agencji, influencerów i dziennikarzy, których wspólnym celem jest stworzenie praktycznego i użytecznego przewodnika po świecie influencerów. Organizacyjnie projekt realizuje platforma Whitepress i agencja Juicy Relations.

infografika-influencer-marketing

Źródło: Whitepress.pl