Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Prawdziwe historie smakują lepiej

14 czerwca rozpoczęła się kampania contentowa Prawdziwe historie smakują lepiej, wspierająca wprowadzenie na polski rynek Landliebe – wiodącej marki w branży produktów mlecznych w Niemczech.

Główną ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na istotę tego, co prawdziwe i naturalne. Kampania podkreśla, że wartości te są ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu. Tak jak produkt pozbawiony ulepszaczy i konserwantów, tak i szczere relacje pomiędzy bliskimi „smakują lepiej”, gdy są autentyczne.

W opartym na społecznym eksperymencie emocjonalnym video przedstawione zostały historie bazujące na bliskości i sympatii. Dzięki nim dostrzegamy, że wyrażanie swoich uczuć na co dzień nie jest wcale tak proste i oczywiste, jak mogłoby się wydawać. O emocjach, umiejętności ich wyrażania i budowaniu relacji z najbliższymi opowiadają   m.in.: starsze małżeństwo, przyjaciółki, ojciec  z synem.

Akcja Powiedz coś miłego ma na celu zwrócenie uwagi na to, jak otwartość i życzliwość kształtują wzajemne relacje. Ma też sprowokować odbiorców do refleksji na temat ich stosunków z najbliższymi.

 Landliebe jest marką globalną, jej strategia wywodzi się z wartości takich jak: miłość, naturalność i autentyczność. Naszym zadaniem było opowiedzenie pozytywnej historii. Historii dalekiej od patosu – wiarygodnej, szczerej i angażującej  – opowiada Ewa Galica, Partner & Strategic Consultant w firmie &SONS odpowiedzialnej za strategię marki Landliebe w Polsce.

Chcemy, aby ludzie zatrzymali się na chwilę i zastanowili się nad tym, jak dużo mogą zmienić w naszym życiu tak prozaiczne rzeczy jak miłe słowo lub gest. Coś z pozoru prostego, wręcz błahego potrafi być nośnikiem znacznie mocniejszych i głębszych emocji, których często się boimy. Wszystko, o czym staramy się powiedzieć w tym eksperymencie – prostota, miłość, autentyczność – to wartości wpisane w DNA marki Landliebe – mówi odpowiedzialny za kreację kampanii Andrzej Kostuś, dyrektor kreatywny agencji Sixtyone Yards.                           

 – Wierzymy, że w czasach, w których tradycyjna reklama staje się coraz mniej wiarygodna, pełne emocji prawdziwe historie lepiej dotrą do odbiorców i spotkają się z pozytywnym odbiorem – dodaje.

Aktywacja pod hasłem Prawdziwe historie smakują lepiej jest częścią ogólnopolskich działań. Kampania realizowana będzie w kanałach digitalowych oraz offline. Aktywności będą komunikowane m.in. w serwisie internetowym marki i na jej fanpage’u. W ramach kampanii zaplanowano też szereg działań ambientowych w przestrzeni miejskiej. W dwa ostatnie weekendy czerwca dedykowana strefa Landliebe zostanie utworzona na terenie gdańskiego Starego Maneżu (17-18.06) oraz na terenie warszawskiego Targu Śniadaniowego (24-25.06).
 

Strategię, kreację oraz wdrożenie kampanii przygotowała agencja Sixtyone Yards wraz z partnerem ds. strategii – &SONS Strategic Consultants. Za produkcję wydarzeń i komunikację odpowiada Open Minded Group – Katarzyna Rykaczewska. Za produkcję wykonawczą spotu odpowiadało studio produkcyjne Andiamo oraz

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *