Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Projekt studia Redkroft nagrodzony Red Dotem

Polskie studio brandingowe Redkroft zostało laureatem Red Dot Award: Communication Design 2015 za projekt marki Portierge. Nadane wyróżnienie to jedna z najbardziej prestiżowych i uznanych nagród designu na świecie.

Projekt marki salonów ze stolarką budowlaną Portierge zrealizowany przez Redkroft został oceniony przez międzynarodowy skład 27 ekspertów jako wznoszący się ponad rynkowe standardy. Jury doceniło jego kreatywność i wysoką jakość, nadając mu najwyższe odznaczenie w kategorii Brand Design.

czytaj:   Podziękuj nauczycielowi, bez okazji

Red-dot-Redkroft

Portierge to marka o niecodziennych w porównaniu do konkurencji fundamentach ideologicznych, filozofii pracy, podejściu do odbiorcy i oferowanej mu usługi. Założeniem projektu było przeniesienie tej różnicy na grunt tożsamości wizualnej, tak by nieszablonowe myślenie odróżniające Portierge od konkurencji było widoczne już przy pierwszym kontakcie z marką – tłumaczy Grzegorz Derlukiewicz, account director & partner, Redkroft. Projektując markę Portierge oraz jej identyfikację wizualną ważny był dla nas cel, jaki chciał osiągnąć nasz klient. Efekt to połączenie estetyki i funkcjonalności dla spełnienia potrzeb biznesu.

czytaj:   500 lat reformacji i młotek

Red-dot-Redkroft-2

Red Dot to jeden z największych i najbardziej poważanych konkursów designu na świecie, odbywający się od 60 lat. W tym roku międzynarodowe jury wyłoniło zwycięzców z rekordowej ilości ponad 7400 zgłoszeń nadesłanych z 53 krajów. Zwycięskie tytuły zostaną przyznane podczas oficjalnej ceremonii 6 listopada br. w Konzerthaus w Berlinie. Następnie zainaugurowana zostanie wystawa zwycięzców „Design on Stage”, na której miejsce znajdzie projekt studia Redkroft.

czytaj:   Mały gest to wielka rzecz. Norweska kampania pokazuje jego siłę

Red-dot-Redkroft-3

Red-dot-Redkroft-4

Red-dot-Redkroft-5