Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Jak promować aplikacje mobilne

Agencja Up&More przygotowała bezpłatny poradnik na temat efektywnych kampanii reklamowych, których celem jest zwiększenie liczby pobrań aplikacji mobilnych oraz zaangażowania użytkowników zainstalowanych już aplikacji

Aż 89% marketerów na świecie zadeklarowało, że budżety, które przeznaczyli na marketing aplikacji w 2016 były wyższe w stosunku do 2015 roku.[1]

Głównym czynnikiem napędowym tych wzrostów była zwiększona konkurencja w sklepach z aplikacjami. Wystarczy spojrzeć na liczby, w marcu tego roku użytkownicy Androida mieli możliwość wyboru spośród 2,8 miliona aplikacji, natomiast w App Store jest ich 2,2 miliona.

 

 

 Jak, przy tak dużej konkurencji w niemal każdej kategorii, stać się łatwo „znajdowalnym”? W jaki sposób dotrzeć do potencjalnych użytkowników aplikacji oraz zachęcić ich do aktywnego jej wykorzystywania? Przed takimi wyzwaniami stają dziś marketerzy, dla których aplikacje są jednym z narzędzi, za pośrednictwem których mogą czerpać profity – komentuje Tomasz Starzyński, CEO i partner zarządzający agencji Up&More.

Jako kolejne powody rosnących wydatków na marketing aplikacji podano większą liczbę formatów reklamowych lepiej odpowiadających potrzebom marketingowym oraz trafniejsze sposoby targetowania, aby docierać do najbardziej pożądanej grupy odbiorców.

Aplikacje wymagają efektywnego (a nie tylko efektownego) marketingu. A ponieważ stawiamy na analityczne, ilościowe podejście do promocji online oraz mamy na swoim koncie wiele kampanii wspierających aplikacje mobilne zakończonych sukcesem, postanowiliśmy podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniami – dodaje Tomasz Starzyński.

Bezpłatny poradnik App&More w przystępny sposób opisuje aktualny stan rynku aplikacji mobilnych, narzędzia i sposoby pozwalające osiągnąć satysfakcjonujące wyniki kampanii oraz pokazuje przykładowe realizacje.

Jedna z kampanii zrealizowanych przez Up&More wspierająca aplikację mobilną iTaxi, znajduje się właśnie na shortliście konkursu The European Search Awards w kategorii Najlepsza kampania mobile (BEST MOBILE CAMPAIGN). Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 27 kwietnia b.r.

Zachęcamy do pobrania BEZPŁATNEGO PORADNIKA APP&MORE MARKETING APLIKACJI MOBILNYCH dostępnego na www.appmore.pl.

***

 

[1]Źródło: AdColony, Q3 2016

One Ping

  1. Pingback:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *