Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Przyjdź jako klaun, zjedz jak Król – #ScaryClownNight w Burger King

Cukierek albo psikus? Burger King, w odpowiedzi na to najpopularniejsze halloweenowe pytanie, postanowił po raz kolejny spłatać figla konkurencji. Każdy, kto 31 października pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce w stroju klauna, otrzyma w promocji darmowego Whoopera!

#ScaryClownNight to kolejny Halloweenowy psikus od Burger Kinga. W ubiegłym roku świat obiegły zdjęcia jednej z amerykańskich restauracji sieci, która na jedną noc przebrała się za ducha konkurencji. Tym razem każdy, kto pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce przebrany za klauna, otrzyma w nagrodę darmowego burgera.

To nie pierwszy raz, kiedy Burger King wykorzystuje klauna w swojej kampanii reklamowej. Podczas ekranizacji kultowej powieści „To” Stephena Kinga, w niemieckich kinach można było zobaczyć dodatkową scenę. Czarnym bohaterem horroru był krwiożerczy klaun Pennywise, który terroryzował małe miasteczko. W scenie dodanej pomiędzy zakończeniem filmu, a napisami końcowymi, Burger King zamieścił przesłanie: „Nigdy nie ufaj klaunom!”, czym zarazem rozbawił wystraszoną widownię, a także po raz kolejny – wbił szpilkę konkurencji.

Akcja #ScaryClownNight została stworzona przez hiszpańską agencję reklamową LOLA MullenLowe. Przeprowadzona zostanie w restauracjach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Japonii, Afryce Południowej, Argentynie oraz Brazylii.

zobacz też

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *