Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Przystanek Bieszczady pierwszym polskim programem wykorzystującym w promocji Facebook Camera Effects

Discovery Channel Polska  rozpoczęła promocję kolejnego sezonu programu „Przystanek Bieszczady”. Częścią kampanii reklamowej na Facebooku jest specjalny efekt rozszerzonej rzeczywistości, dzięki któremu użytkownicy mogą sterować modelem 3D twarzy-drzewa, będącej znakiem rozpoznawczym programu.

 

„Przystanek Bieszczady 3” to pierwszy polski format telewizyjny promowany w oparciu o możliwości technologiczne narzędzia Facebook Camera. Efekt rozszerzonej rzeczywistości stworzony został w oprogramowaniu udostępnionym przez AR Studio Facebooka. Jest to prawdopodobnie pierwsza na świecie realizacja efektu AR w FB Messenger, umożliwiającego sterowanie przez użytkownika modelem 3D. Model drzewa-twarzy, która jest znakiem rozpoznawczym programu,  reaguje na ruchy głowy, oczu i mimikę twarzy użytkownika oraz ma zaszytą animację, uruchamiającą się w momencie wykonania konkretnej akcji przez użytkownika.

czytaj:   Załoga TANKa powiększyła się o… 5000 dzielnych pracownic

Widzowie „Przystanku Bieszczady” mogą znaleźć efekt AR i rozpocząć zabawę na Fanpage’u Discovery Channel Polska oraz w bocie FB Messenger programu „Przystanek Bieszczady Sezon 3”.

– Wraz z wprowadzanymi konsekwentnie przez Marka Zuckenberga nowymi funkcjonalnościami do FB Messengera staje się on coraz bardziej skutecznym narzędziem w rękach marketerów.  Chatboty już udowodniły swoją przydatność, przez co ich użycie w kampaniach stało się dość częste, ale filtry AR nadal są swego rodzaju nowością. Sądzę, że wkrótce będziemy świadkami rosnącej popularności tego formatu, szczególnie w kontekście zapowiadanych przez FB rewolucyjnych zmian w tym obszarze, które mają zostać ogłoszone 1 maja br. na konferencji FB – mówi Sławomir Szwaj, Head of Startup Cooperation w Publicis Media.

 

czytaj:   BeBadter komentuje sytuację z United Airlines

Projekt stworzony został przez Discovery Channel i Starcom Polska we współpracy ze studiem Lens That.

Key visual kampanii wraz z wizualizacją drzewa stworzyła agencja Today.

LINK do aplikacji: http://bit.ly/2tAUgoD

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *