Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Puma z agencją high&

Działalność rozpoczęła pierwsza w Polsce agencja marketingu muzycznego high& oferująca usługi z zakresu tworzenia dedykowanych strategii muzycznych, aktywacji oraz kampanii dla marek w oparciu o branded content wykorzystując muzykę oraz artystów do kreowania unikalnych partnerstw marketingowych. W spektrum działalności agencji high& znajduje się również kompozycja, produkcja muzyki do reklam i filmów oraz sonic branding.

Jej założycielem i szefem jest Piotr Kujda poprzednio związany z Universal Music Polska, w którym pełnił rolę Business Development Directora. Podczas swojej wieloletniej pracy w Universal Music zrealizował kilkadziesiąt aktywacji muzycznych na poziomie lokalnym i regionalnym dla takich marek jak: Coca Cola, Carlsberg, HP, Uber, Unilever, Kompania Piwowarska, Lorenz czy HP w ramach, których pracował z szeregiem lokalnych i zagranicznych artystów m.in. Lana Del Rey, Ellie Goulding, Noel Gallagher, Seal, Hurts, Clean Bandit czy Die Antwoord.

 

Skuteczne działania marketingowe z artystami to takie, które wywołują emocje. Naszym zadaniem jest tworzyć wiarygodny i wysokiej jakości kontent, zarówno z perspektywy artysty, fanów, jak i odbiorców marki, który ułatwia przenikanie się tych światów. Te działania bezpośrednio przekładają się na wizerunek i atrakcyjność marki wśród konsumentów, jak również pozwalają artystom na udział w innowacyjnych projektach i dotarcie do nowych odbiorców. – komentuje Piotr Kujda.

 

Pierwszym klientem high& jest marka PUMA, dla której agencja realizuje kompleksowo kampanię muzyczną #UliczneLegendy z okazji 50lecia modelu butów SUEDE.

W ramach współpracy agencja połączyła kultowych artystów Vienia i Kosiego JWP, którzy na tę okoliczność stworzyli utwór muzyczny będący hołdem dla polskiej kultury ulicznej. high& jest twórcą koncepcji aktywacji oraz odpowiada za selekcję i zaangażowanie artystów, produkcję muzyczną utworu i jego dystrybucję, koordynację produkcji teledysku, sesji zdjęciowej oraz plan komunikacji. Kampania potrwa do końca marca 2018.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *