w

Puma z agencją high&

Puma legendy uliczne

Działalność rozpoczęła pierwsza w Polsce agencja marketingu muzycznego high& oferująca usługi z zakresu tworzenia dedykowanych strategii muzycznych, aktywacji oraz kampanii dla marek w oparciu o branded content wykorzystując muzykę oraz artystów do kreowania unikalnych partnerstw marketingowych. W spektrum działalności agencji high& znajduje się również kompozycja, produkcja muzyki do reklam i filmów oraz sonic branding.

Jej założycielem i szefem jest Piotr Kujda poprzednio związany z Universal Music Polska, w którym pełnił rolę Business Development Directora. Podczas swojej wieloletniej pracy w Universal Music zrealizował kilkadziesiąt aktywacji muzycznych na poziomie lokalnym i regionalnym dla takich marek jak: Coca Cola, Carlsberg, HP, Uber, Unilever, Kompania Piwowarska, Lorenz czy HP w ramach, których pracował z szeregiem lokalnych i zagranicznych artystów m.in. Lana Del Rey, Ellie Goulding, Noel Gallagher, Seal, Hurts, Clean Bandit czy Die Antwoord.

 

Puma z agencją high&Skuteczne działania marketingowe z artystami to takie, które wywołują emocje. Naszym zadaniem jest tworzyć wiarygodny i wysokiej jakości kontent, zarówno z perspektywy artysty, fanów, jak i odbiorców marki, który ułatwia przenikanie się tych światów. Te działania bezpośrednio przekładają się na wizerunek i atrakcyjność marki wśród konsumentów, jak również pozwalają artystom na udział w innowacyjnych projektach i dotarcie do nowych odbiorców. – komentuje Piotr Kujda.

 

Pierwszym klientem high& jest marka PUMA, dla której agencja realizuje kompleksowo kampanię muzyczną #UliczneLegendy z okazji 50lecia modelu butów SUEDE.

Puma z agencją high&W ramach współpracy agencja połączyła kultowych artystów Vienia i Kosiego JWP, którzy na tę okoliczność stworzyli utwór muzyczny będący hołdem dla polskiej kultury ulicznej. high& jest twórcą koncepcji aktywacji oraz odpowiada za selekcję i zaangażowanie artystów, produkcję muzyczną utworu i jego dystrybucję, koordynację produkcji teledysku, sesji zdjęciowej oraz plan komunikacji. Kampania potrwa do końca marca 2018.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Content marketing

Content produktowy – jaka jest jego wartość w generowaniu sprzedaży?

Programowanie w szkole

Programowanie w szkole podstawowej nie spełnia oczekiwań ekspertów. Mimo to polscy uczniowie należą do najlepszych na świecie w programowaniu i robotyce