Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Relacje zaczynamy od uśmiechu – druga odsłona kampanii Nordea

W styczniu 2013 roku rozpoczął się drugi etap kampanii wizerunkowej Nordea Bank Polska. Zgodnie z nową strategią Nordea stawia na budowanie relacji z klientami, oferując im pełen zakres produktów wspartych profesjonalnym doradztwem.

nordea

Kontynuacją kampanii rozpoczętej w grudniu 2012 roku jest nowy spot reklamowy, wprowadzający hasło: „Relacje zaczynamy od uśmiechu”. Bank podkreśla w nim również korzyści z długoterminowego oszczędzania, które w istotny sposób może zapewnić bezpieczeństwo finansowe na przyszłość.

czytaj:   Filmowy pies przewodnik

Wdrażana obecnie strategia banku relacyjnego jest odpowiedzią na potrzeby rynku. Nordea chce wspierać klientów w podejmowaniu najważniejszych decyzji finansowych. W 2012 roku bank przeprowadził z sukcesem restrukturyzację sieci sprzedaży i obecnie koncentruje się na optymalnym wykorzystaniu oddziałów doradczych. Są to komfortowo wyposażone placówki, w których klient może spotkać się z doradcą osobistym i porozmawiać o produktach bankowych, zabezpieczeniu rodziny czy też inwestycjach na przyszłość.

czytaj:   Cyber Kids on Real z kampanią „Nie zmieniaj się na siłę” zrealizowaną dla Grupy Edukatorów Seksualnych Ponton

Bank pracuje również nad udoskonalaniem bankowości internetowej i mobilnej, których popularność w Polsce w przeciągu ostatnich 2 lat znacznie wzrosła.
– Jesteśmy w trakcie transformacji banku. W 2012 roku ogłosiliśmy nową strategię bazującą na idei bankowości relacyjnej. Zakończyliśmy też trudny dla organizacji proces redukcji personelu i zmniejszyliśmy liczbę placówek. Nasz obecny model działania zdecydowanie bardziej będzie koncentrować się  na potrzebach klienta, a nie na sprzedaży produktu. Mamy ambicje być dla naszych Klientów partnerem w finansach i wsparciem przy podejmowaniu ważnych wyborów związanych z tym obszarem – mówi Sławomir Żygowski, prezes Zarządu Nordea Bank Polska.

czytaj:   CTR większy o 25% w kampanii targetowanej behawioralnie w mobilnej wersji NK

Kampania prowadzona jest w stacjach ogólnopolskich, a także w licznych stacjach tematycznych, prasie oraz w wybranych portalach internetowych. Ponadto są prowadzone działania w wyszukiwarce Google i na Facebooku. Przygotowano również dedykowany landing page, pod adresem www.bankrelacji.nordea.pl.


Źródło: Nordea Bank Polska