w

Rodzinna sukcesja w kolejnej kampanii Nest Banku

Rodzinna sukcesja w kolejnej kampanii nest banku

„Wiarygodność firmy, jak dobre imię, przechodzi z ojca na syna” – wokół tego przekazu Nest Bank zbudował kolejny spot reklamowy, który pojawił się właśnie w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.

Podobnie jak w poprzednich kampaniach, to przekaz wizerunkowy stał się inspiracją do stworzenia produktu. Dzięki tej strategii wspomagana rozpoznawalność marki wyniosła już 41%. W najnowszej kampanii bank skupia się na rodzinnych biznesach i problemie sukcesji.

Od 3 lipca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN, Polsat czy kanały tematyczne, zobaczyć można najnowszą reklamę Nest Banku. W charakterystyczny już dla marki, emocjonalny sposób Nest Bank odwołuje się do tradycyjnych rodzinnych wartości, tym razem skupiając się na problemie przekazania firmy następnemu pokoleniu. Bank zaoferował zupełnie inne podejście do mierzenia wiarygodności firmy, oparte na reputacji rodziców czy dziadków – poprzednich właścicieli. W przekazie reklamowym skupia się jednak na szerszym kontekście i wartościach bliskich rodzinnym firmom.

– Nasza najnowsza reklama nie jest o ułatwieniach w kredytowaniu dla rodzinnych firm. Jest o tradycjach, ciężkiej pracy wielu pokoleń i z trudem budowanej reputacji – mówi Maciek Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest Banku. – Skupiamy się na emocjach bliskich naszym klientom oraz na wartościach, które rozumieją i wyznają. Produkt jest pochodną tych wartości i przekazu, który budujemy w naszym spocie – mówi Pichlak.

Emisji spotu towarzyszy kampania edukacyjna dedykowana przedsiębiorcom planującym przekazanie swojej firmy w ręce kolejnego pokolenia. Dzięki współpracy z Tomaszem Budziakiem – specjalistą w zakresie doradztwa firm rodzinnych – Nest Bank przeprowadzi dla swoich klientów cykl webinarów dotyczących sukcesji. W sieci pojawi się cykl materiałów kontekstowych, a do oddziałów trafi broszura „Rodzinna sukcesja z Nest Bankiem”, w przystępny sposób wyjaśniająca etapy procesu sukcesji. Wszystkie materiały dostępne są w zakładce na stronie Nest Banku.

Strategią oraz kreacją reklamową przedsięwzięcia zajęła się agencja Unlimited. Za reklamę promującą akcję odpowiedzialny jest Propeller Film, a wsparcie PR zapewnia zespół Made in PR.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kaja wysoczyńska i luiza szymańczak w ogilvy & mather

Kaja Wysoczyńska i Luiza Szymańczak w Ogilvy & Mather

Google logo

11 agencji z Polski wśród nominowanych do Google Premier Partner Awards 2017