Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Rusza nowa kampania Storytel Polska

Nowa kampania reklamowa Storytel Polska wystartowała z początkiem czerwca. Serwis streamingujący audiobooki postawił na przewrotne hasło „Czytaj tak, jak chcesz”. Za kampanią stoi międzynarodowa agencja B-Reel, współpracująca z takimi markami jak Netflix, Google czy H&M.

 

Ruszyła nowa kampania reklamowa Storytel Polska obejmująca spoty telewizyjne, outdoor, reklamę mobilną na autobusach miejskich oraz kampanię performance w internecie i social media. Działania zostały rozłożone w czasie, dlatego kolejne odsłony kampanii pod hasłem „Czytaj tak, jak chcesz”, będą widoczne do końca 2018 roku.

Dane Stowarzyszenia Amerykańskich Wydawców pokazują, że po latach stagnacji w branży, za oceanem wydawcy dostrzegli już ogromny potencjał w audiobookach i w ostatnich pięciu latach potroili przychody z tego tytułu. Rynek e-booków spada, rynek audiobooków rośnie. Bardzo szybko rośnie. Na świecie co dziesiąta książka sprzedawana jest już właśnie w formacie audio. Ten trend dociera powoli również do Polski, co obserwujemy na podstawie przyrostów naszych użytkowników. Realizujemy skrupulatnie nasz cel – być aplikacją pierwszego wyboru, jeżeli chodzi o audiobooki.

czytaj:   A ja żem jej powiedziała, Kaśka, świetnie że masz audiobooka [Os3 w kampanii dla Storytel]

Nasza kampania natomiast otwiera intensywne półrocze dla Storytel Polska. Do końca 2018 roku planujemy jeszcze wydanie kilku nowych seriali do słuchania. Miedzy innymi z Borysem Szycem, Cezarym Pazurą czy Andrzejem Bargielem w rolach głównych. Będzie trochę zimy i historie prosto z Kalifornii, czyli każdy znajdzie coś dla siebie u nas w aplikacji. I dokładnie tak brzmi hasło w naszych spotach, czyli tysiące historii wartych słuchania, gdzie chcesz i kiedy chcesz!  MÓWI JAKUB BARZAK, MARKETING MANAGER STORYTEL POLSKA.

czytaj:   Think with Innovators - wywiady z innowatorami polskiej branży reklamowej
Spoty telewizyjne promujące Storytel będą emitowane do końca roku zarówno w stacjach ogólnopolskich jak TVN, Polsat i TVP, oraz w kanałach tematycznych.
W ramach kampanii mieszkańcy stolicy zobaczą dodatkowo gigantyczny mural, który powstanie tuż obok stacji Metra Politechnika. Mural będzie poświecony nowemu serialowi do słuchania z serii Storytel Original pt. „Nowe Życie” autorstwa Jakuba Małeckiego. Za realizację przedsięwzięcia odpowiada Good Looking Studio. Autorem kreacji jest Dark Crayon a sesji foto Angelina Stasiak.
Koncepcję nowej kampanii Storytel i kreacje reklamowe przygotowała międzynarodowa agencja B-Reel. W planowanie działań i zakup mediów w Polsce zaangażowano agencje: Blue 449,  Media Republice i SalesTube.
Storytel to cyfrowa usługa abonamentowa, umożliwiająca streaming audiobooków na telefonach, tabletach i komputerach. Mechanizm działania usługi zbliżony jest do Spotify – użytkownik wnosi stałą miesięczną opłatę i może słuchać audiobooków bez żadnych ograniczeń. Dodatkowo, Storytel sam jest producentem i wydawcą audiobooków. Firma została założona w Szwecji w 2005 roku i aktualnie obsługuje przeszło 0,5 mln użytkowników. W Polsce Storytel działa od dwóch lat.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *