Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Ruszyła największa kampania reklamowa Jaworzna za 1 mln 214 tys zł.

Z początkiem września ruszyła największa kampania reklamowa w historii Jaworzna, promująca potencjał inwestycyjny i gospodarczy miasta. Twórcy kampanii założyli, że reklamy w internecie osiągną 60 milionów odsłon, spoty reklamowe obejrzy w telewizji 15 milionów osób, a reklamę w prasie zobaczy milion czytelnikówKampania potrwa do końca listopada.

Celem kampanii jest pokazanie głównych atutów Jaworzna z punktu widzenia potencjalnego inwestora. Jaworzno to miasto doskonale zlokalizowane, otwarte na inwestorów, bezpieczne zarówno w zakresie bezpieczeństwa publicznego, jak i inwestycyjnego. Na potencjalnych inwestorów czeka w Jaworznie ponad 100 hektarów gotowych terenów inwestycyjnych.

Miasto od lat inwestuje także w komunikację. Na ten cel wydano w ciągu ostatnich kilku lat zawrotną kwotęponad 400 milionów złotych. Dzięki temu Jaworzno wyróżnia się nowoczesnymi drogami i autobusami miejskimi. Kilka lat temu została wdrożona elektroniczna Jaworznicka Karta Miejska, budowany jest szerokopasmowy internet i hot spoty. W przyszłym roku w rynku powstanie nowoczesna przestrzeń miejska.

Oprócz racjonalnych powodów, dla których na ofertę Jaworzna należy zwrócić szczególną uwagę, w kampanii wykorzystano szereg zabiegów podkreślających aktywność, multimedialność i innowacyjność miasta, które wyraźne stają się dopiero wówczas, gdy Jaworzno pozna się „od środka”. Stąd hasło kampanii „Daj się wciągnąć”, które zachęca do przyjazdu i pozostania w mieście.

Kampania promocyjna realizowana pod hasłem „Jaworzno. Daj się wciągnąć” będzie miała zasięg zarówno regionalny, ogólnopolski, jak i zagraniczny. Grupa docelowa to małe, średnie i duże przedsiębiorstwa.

Wyróżnikiem kampanii jest także dobór mediów, w największym stopniu wykorzystujący internet. Przewidzianych jest blisko 60 milionów odsłon reklam emitowanych na portalach ogólnopolskich i regionalnych (m.in. onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, interia.pl, money.pl, tvn24.pl), na portalach zagranicznych telewizji, min: BBC (bbc.co.uk), CNN (cnn.com) oraz dzienników, m.in.: „The Guardian” (guardian.co.uk), „The Daily Telegraph” (telegraph.co.uk), „The Independent” (independent.co.uk). Oprócz kampanii odsłonowej, w internecie będą przeprowadzone akcje e-mailingowe i kampania na blogach specjalistycznych.

Uzupełnieniem kampanii internetowej będzie reklama prasowa w regionalnym i ogólnopolskim wydaniu „Gazety Wyborczej”, w tygodniku „Polityka” oraz miesięczniku „Inwestor” – jednym z największych branżowych czasopism w kraju.

Spot telewizyjny zrealizowany z wykorzystaniem technik 3D oraz timelapse zostanie wyemitowany w TVN24 i TVPinfo. Premiera już w połowie września. Przewidywana oglądalność to łącznie ok. 15 mln osób, z czego ponad 20 procent obejrzy spot przynajmniej 3 razy. Dodatkowo spot w wydłużonej, minutowej wersji, trafi do internetu, m. in. na profile społecznościowe.

Kampania promocyjna potrwa od września do listopada 2012 r. Projekt „Elektryzujące Jaworzno – promocja potencjału inwestycyjnego miasta” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007–2013. Budżet kampanii wynosi 1 mln 214 tys zł. Projekt „Elektryzujące Jaworzno – promocja potencjału inwestycyjnego miasta” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Województwa Śląskiego.