Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Są cycki jest głośno

Kilka słów o przykładzie kampanii społecznej na Instagramie.
Wcześniej przedstawialiśmy już możliwości Instagramu w kampaniach reklamowych. Dziś nadszedł czas na kampanię społeczną z wykorzystaniem Instagramu.

Tylko pozostaje pytanie – czemu ma to służyć?

Mowa tu o francuskiej kampanii boobstagram – dotyczącej raka piersi. Technicznie nie różni się niczym od innych kampanii – zdjęcia wysyła się na maila i taguje się w określony sposób (#boobs) i  lądują na serwisie poświęconym kampanii boobstagram.fr.

czytaj:   Aby żyć, czasem wystarczy się schylić
http://boobstagram.fr/
http://boobstagram.fr/

 

Założyciele tłumaczą, że dobrze jest pokazywać piersi w internecie, ale jeszcze lepiej pokazywać je swojemu lekarzowi. Kampania skierowana jest do osób młodych, które korzystają ze smartfonów i aplikacji mobilnych.

Ja rozumiem, że już nie ma miejsca w świecie na kampanie społeczne w tonie moralizatorskim, które wzbudzają u odbiorców raczej strach, niż chęć przebadania się, ale kompletnie nie rozumiem  jak zrobienie zdjęć cyckom ma w jakikolwiek sposób wpłynąć  na liczbę kobiet odwiedzających lekarza…