Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

SEAT Polska debiutuje na Instagramie i rozszerza współpracę z agencją faceADDICTED

SEAT jest jedną z bardziej aktywnych marek w mediach społecznościowych na polskim rynku. Do listy kanałów komunikacji z użytkownikami od 13 listopada dołączyła kolejna platforma – Instagram (https://www.instagram.com/seat_polska/). Start profilu zbiegł się z premierą nowego modelu SEAT Arona.

Za komunikację marki jest odpowiedzialna agencja faceADDICTED (w trakcie rebrandingu na F11), z którą to SEAT współpracuje już od prawie 4 lat, stale rozszerzając działania o kolejne kanały komunikacji oraz obszary aktywności digital (np. Facebook Ads). Agencja jest odpowiedzialna za działania strategiczne, analityczne, przygotowywanie polskojęzycznych treści (także video) oraz akcje dotyczące poszczególnych promocji i ofert marki. Ze strony agencji zespół, który jest odpowiedzialny za treści publikowane na Instagramie i innych kanałach komunikacji, nadzoruje Maciej Koński Account Manager faceADDICTED.

– Nasza kilkuletnia kooperacja z SEAT-em to dowód na to, że agencja rozumiejąca potrzeby Klienta jest w stanie sprawić, że jest on zadowolony na wielu poziomach działania: zarówno w odniesieniu do bieżących aktywności, jak i generowania większych zysków ze sprzedaży swoich produktów. Wiemy, że jest jeszcze mnóstwo bardzo ciekawych projektów przed nami. To rzadkość, aby Klient był cały czas otwarty na nowe pomysły i potrafił tak współdziałać z agencją, żeby nawet po wielu latach obu stronom „chciało się chcieć” coraz więcej – mówi Piotr Krauschar, Prezes Zarządu faceADDICTED.

SEAT realizuje działania digital i social z agencją faceADDICTED od 2014 roku, kiedy to została ona wybrana w wyniku konkursu ofert. W 2016 roku, po wygranym przez agencję przetargu SEAT podpisał długofalową umowę o współpracy. Efekty dobrej strategii wizerunkowej są widoczne we wzrostach sprzedaży samochodów. Od początku roku do września br. SEAT zanotował 21 proc. wzrost realizacji zamówień w porównaniu do 2016 r. Na te wyniki miały wpływ również działania reklamowe prowadzone przez agencję na Facebooku i Youtube. Hiszpańska marka stawia na innowacje i komunikuje się ze swoimi klientami używając różnorodnych kanałów dotarcia, stawiając przede wszystkim na social media.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *