Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

SHOOTME Visual Artists wychodzi z nowatorską propozycją dla agencji reklamowych i marketerów – SHOOTME Eye

Dom produkcyjny i agencja talentów reżyserskich oraz fotograficznych SHOOTME Visual Artists wchodzi w kolejną fazę rozwoju biznesu. Powiększają ofertę o narzędzie contentowe SHOOTME Eye: kreację i produkcję wysokiej jakości dokumentalnych form tematycznych z możliwością kontekstowego lokowania produktów.

Wprowadzenie narzędzia i prezentacji możliwości projektu SHOOTME Eye, launchować będzie w pełni wyprodukowany prze SHOOTME kilkuminutowy dokument „Life goals” w reżyserii Marcina Filipowicza.

Dokument opowiada historię młodego piłkarza, Janka Stolarskiego, którego kontuzja i napotkane błędy lekarskie omal nie doprowadziły do śmierci. Jednak dzięki hartowi ducha chłopak nie tylko przeżył, a co więcej, prowadzi swój piłkarski klub (Rozwój Warszawa), dając młodzieży na życiowym zakręcie szansę życiowego i sportowego rozwoju.

„To tylko jedna z autentycznych historii, które chcemy pokazać światu. Jest ich wiele więcej, w tej chwili mamy w developmencie 5 innych i rozpoczynamy poszukiwania partnerstw, patronatów i marek do współpracy. Jesteśmy też otwarci na nowe, autorskie tematy dokumentalne. Rozmawiajmy.” – mówi Michał Shootman Majewski, założyciel SHOOTME.

SHOOTME Eye może być także rozwiązaniem dla firm, które szukają pomysłów w ramach skutecznych działań CSR. Dokumentalne produkcje na potrzeby wspieranych instytucji czy akcji społecznych to nic innego jak odpowiedź na światowy trend „brand activism”.

„Pierwszy film zrobiliśmy zupełnie sami, jest sfinansowany w stu procentach z naszego budżetu. Powstał między innymi po to, by w kontekście ogromnych, szybko znikających budżetów, wydawanych okazjonalnie (np. z powodu mistrzostw świata), zwrócić uwagę agencji i marketerów. Bo mundial się kończy,  ale dobry content pozostaje i może zostać zapamiętany. Dlaczego? Bo budzi emocje i jest autentyczny, bo wynika z doświadczenia. Historia z filmu „Life goals”, to coś, pod czym spokojnie mogliby się podpisać zarówno globalni giganci biznesu sportowego, jak i lokalne marki sportowe czy fundacje związane ze sportem. Myślimy o SHOOTME Eye tak, by było dostępne finansowo dla marek różnych wielkości i sektorów. Kreujemy indywidualnie.” – dodaje Majewski.

To nie pierwsze spotkanie SHOOTME z filmem dokumentalnym. Wcześniej na potrzeby PCK i agencji Grey wyprodukowało krótką, wielokrotnie nagradzaną (KTR, Effie, shortlista Cannes Lions) dokumentalną formę „Życie po śmierci”(reż. Marcin Filipowicz, 2016), a także blisko półgodzinny film dokumentalny z Borysem Szycem „Do ostatniego drzewa” (reż. Aia Asé & Edward Porembny, 2017). Film był ważnym elementem kampanii „Ostatnie Drzewo” agencji Ogilvy Poland dla Greenpeace, prestiżowo nagrodzonej m.in. 13 statuetkami Cannes Lions (2018), The One Show oraz D&AD.

SHOOTME Visual Artists rozszerzając dotychczasowe standardy tworzenia branded content, zwraca uwagę na aspekt odpowiedzialności społecznej wszystkich firm produkujących content dla marek – „Nie zapominajmy, co oglądają nasze dzieci, co je kształtuje, jakie treści, jakie przekazy. Róbmy content fajnie, jakościowo i odpowiedzialnie. Jestem przekonany, że podziękujemy sobie za to pokoleniowo.” – podsumowuje Majewski.

czytaj:   Wybory kosmetyczne millenialsów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *