w

Smak nabiera kształtu w interaktywnej kampanii Żywca

Smak nabiera kształtu w interaktywnej kampanii żywca

Już dzisiaj rusza kampania internetowa umożliwiająca konsumentom zdobycie nowej szklanki marki Żywiec. Jej głównym elementem jest interaktywny film, podkreślający wyjątkowość szkła wynikającą z jego precyzyjnie zaprojektowanego kształtu. Film jest zintegrowany z aplikacją konkursową. Do wygrania w zabawie jest aż pięć tysięcy szklanek

Żywiec, dbając o kulturę picia piwa, wprowadził szklankę, która dzięki swojej wysokiej funkcjonalności idealnie dopełnia smak lagera. Chcąc przybliżyć internautom kulisy prac nad projektem, marka przygotowała film, w którym w pomysłowy sposób nakreśla proces powstawania tak wyjątkowego kształtu szklanki.

„Na fanpage’u Żywca oraz różnymi innymi kanałami docierały do nas pytania, gdzie można zdobyć nową szklankę marki. Specjalnie dla internautów przygotowaliśmy aktywację, która umożliwia jej zdobycie i przekonanie się samemu, jak ogromną przyjemność sprawia picie piwa Żywiec w odpowiednio dobranym szkle.”– mówi Marta Kuropatwińska, kierownik marki Żywiec.

Wytęż umysł
Smak nabiera kształtu w interaktywnej kampanii żywca

Interaktywny film można zobaczyć na www.szklanka.zywiec.com.pl. Tam również odbywa się konkurs, którego zwycięzcy otrzymają nowe szklanki marki. Aby je zdobyć, uczestnicy zabawy będą musieli wykazać się kreatywnością, spostrzegawczością i sprawnością. Zadania polegają m.in. na rozwiązywaniu rebusów. Całość zamknięto w humorystycznej, charakterystycznej dla marki Żywiec formie. Wyzwania zmieniają się co godzinę. Nagradzanych jest sześć osób, które najszybciej prześlą rozwiązanie danej zagadki. Konkurs rozpoczyna się dzisiaj o godzinie 14. i potrwa do 2 grudnia do godziny 14. Łącznie do wygrania jest ponad pięć tysięcy szklanek.

Graj o szklankę
Smak nabiera kształtu w interaktywnej kampanii żywca

źródło: mat. pras.

K2 media z nowym brandem - s3

K2 Media z nowym brandem – S3

Digital trends

Raport: Digital Trends 2013