w

Specjalna linia odzieżowa dla posłusznych kobiet – kampania społeczna Showmax, Showroom i Centrum Praw Kobiet

Specjalna linia odzieżowa dla posłusznych kobiet - kampania społeczna showmax, showroom i centrum praw kobiet

Już jest! Najgorętsza kolekcja 2018 roku dla kobiet. Inspirowana najnowszymi światowymi trendami: dyskryminacją, przemocą i brakiem równouprawnienia.

 

Wchodzisz na Showroom.pl żeby kupić wymarzoną sukienkę od ulubionego projektanta? Nie tym razem. Teraz jedynym “wyborem” jest brak wyboru. Dla każdej kobiety polecamy habit znany z serialu ,,Opowieść podręcznej”. Zobacz „Ostatnią kolekcję” – obraz świata kobiety posłusznej. Kolekcja jest dostępna od 24 do 25 maja na showroom.pl. Dominuje tu czerwień, ujednolicone kroje i minimalistyczne dodatki. Wszystkie elementy zaprojektowane zostały zgodnie ze standardami Gileadu…

Akcja Showmax „Ostatnia kolekcja – nadchodzi koniec mody” została stworzona w oparciu o dystopijną wizję przyszłości z serialu ,,Opowieść podręcznej”. Jest to przede wszystkim symbol niemożności wyboru, spowodowanego brakiem reakcji społeczeństwa na powolne ograniczenie praw kobiet. Uśpiona czujność doprowadziła do stworzenia państwa, w którym kobiety nie mogły decydować nawet o własnym ciele. Obojętność wobec tak ważnych kwestii, jak wolność kobiet może być tragiczna w skutkach, dlatego nie ma z czym zwlekać! Już dziś wesprzyj inicjatywy, które stoją na straży naszych praw.

Specjalna linia odzieżowa dla posłusznych kobiet - kampania społeczna showmax, showroom i centrum praw kobiet Specjalna linia odzieżowa dla posłusznych kobiet - kampania społeczna showmax, showroom i centrum praw kobiet Specjalna linia odzieżowa dla posłusznych kobiet - kampania społeczna showmax, showroom i centrum praw kobiet Specjalna linia odzieżowa dla posłusznych kobiet - kampania społeczna showmax, showroom i centrum praw kobiet Specjalna linia odzieżowa dla posłusznych kobiet - kampania społeczna showmax, showroom i centrum praw kobiet Specjalna linia odzieżowa dla posłusznych kobiet - kampania społeczna showmax, showroom i centrum praw kobiet Specjalna linia odzieżowa dla posłusznych kobiet - kampania społeczna showmax, showroom i centrum praw kobiet

Kampania wspiera kobiety, które od lat nie składają broni stojąc na straży swoich praw. Dlatego też po kliknięciu opcji DO KOSZYKA pod dowolnym modelem na stronie “Ostatniej kolekcji” zostajemy przekierowani na stronę Centrum Praw Kobiet, gdzie każdy może zasilić organizację dowolną sumą. Jednoczenie się w walce o prawa kobiet jest ważne zwłaszcza z perspektywy organizacji, które tak, jak Centrum Praw Kobiet nie mogą już liczyć na dofinansowanie ze strony państwa.

Showmax, poprzez „Ostatnią kolekcję”, rozpoczyna cykl działań mających na celu zwrócenie uwagi na istotę walki o prawa kobiet. To również pierwsza odsłona cyklu akcji wspierających Centrum Praw Kobiet.

Agencja VML przygotowała koncept kreatywny aktywacji ,,Ostatnia kolekcja”. VML odpowiada za współpracę z Showroom.pl i realizację sesji zdjęciowej. Na cele aktywacji przygotowała sklep internetowy, gdzie dostępna jest ,,Ostatnia kolekcja’’ i każdy użytkownik może za jego sprawą udzielić swojego poparcia dla inicjatyw, które stoją na straży praw kobiet. Przygotowaniem sesji zdjęciowej zajął się dom produkcyjny Makata, fotograf: Daniel Jaroszek, kostiumy: Kas Kryst. Agencja VML odpowiada też za działania w social media, w tym współpracę z influencerkami, jak: Sylvia Nowak, Olivkaa, Pukka i Goniaaronia, które stworzą zestawy inspirowane serialem ,,Opowieść podręcznej’’ i problematyką kobiet we współczesnej Polsce. Efekty tej współpracy zobaczymy 24 maja na ich kanałach social media.

Zobacz, jak potoczyły się dalsze losy Podręcznych kobiet oglądając 2. sezon ,,Opowieści podręcznej wyłącznie na Showmax.

Zobacz też: Ostecx Créative – dlaczego agencja kreatywna produkuje… napoje?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

W kreowaniu wizerunku nie ma miejsca na przypadek [wywiad z rafałem znykiem, head of mini poland]

W kreowaniu wizerunku nie ma miejsca na przypadek [Wywiad z Rafałem Znykiem, Head of MINI Poland]

Radek dudzic

Radek Dudzic objął stanowisko Creative Directora w dziale kreacji agencji oS3