Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Studio TANK z nową identyfikacją wizualną

Studio TANK prezentuje drugą odsłonę swojej identyfikacji wizualnej. W 2018 roku w komunikacji marki pojawi się nowa grafika przygotowana przez artystkę Karolinę Rodanowicz, zaś miejsce turkusu zajmie róż. Koncepcja otwartej identyfikacji polegającej na zmiennym kodzie kolorystycznym i dorocznej współpracy z wybranym artystą, została przygotowana przez Mamastudio.

Premiera pierwszej edycji nowego wizerunku, w tym odświeżonego logotypu, odbyła się pod koniec 2016 roku z okazji 10. rocznicy powstania firmy. Zmiana miała na celu podkreślenie wysokiej jakości świadczonych usług przez studio. Wówczas TANK zaprosił do współpracy ilustratora Tymka Jezierskiego. Jego turkusowo-czarno-biała grafika pojawiała się m.in. w materiałach reklamowych.

czytaj:   Już dwie trzecie odsłon w polskim internecie bez Flasha

„Zmiany są przeciwieństwem stagnacji, więc jeżeli tylko przynoszą ze sobą dobrą jakość, z radością je wprowadzamy” powiedziała Magda Olak, dyrektor zarządzająca TANKA. „Wierzę, że 2018 rok będzie zatem dla nas tak samo piękny, jak piękny jest odcień różu w naszej nowej grafice od Karoliny Rodanowicz.”

W oparciu o nowy kolor i grafikę TANK przygotował już drugą edycję swojego popularnego notesu. Nowa identyfikacja znalazła się także na słoikach z miodem od pszczół-tankistek z miejskiej pasieki w Forcie Mokotów, gdzie firma ma swoją siedzibę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *