Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Sukces medialny wizyty 50 Centa w Polsce

Przez ostatni tydzień cała Polska żyła wizytą 50 Centa, za której przygotowanie odpowiadały agencje Grupy On Board tj. On Board PR Ecco Network oraz Think Kong. 5-dniowa wizyta, której głównym celem była promocja słuchawek SMS Audio™, stanowiła ogromne przedsięwzięcie medialne i logistyczne. Liczby mówią same za siebie – ponad 100 dziennikarzy, dziesiątki kamer i fotoreporterów obecnych na konferencji prasowej, blisko 400 publikacji w najważniejszych polskich mediach, ponad 10 000 fanów na fanpage’u marki oraz relacja na żywo na Facebooku i Instagramie. Tak w kilku zdaniach podsumować można wizytę amerykańskiej gwiazdy w naszym kraju. Działania prowadzone były na zlecenie FG Poland, oficjalnego dystrybutora słuchawek SMS Audio™ w Polsce.

Konsultanci On Board PR Ecco Network towarzyszyli 50 Centowi od pierwszych minut jego pobytu w Polsce. Zespół Aleksandry Lau z działu prowadzonego przez Dorotę Ciszek, odpowiadał nie tylko za koordynację współpracy z mediami i przygotowanie konferencji prasowej, lecz także za organizację spotkań z młodymi przedsiębiorcami
i bokserami, opracowanie planu zwiedzania stolicy i wsparcie logistyczne każdego z elementów wizyty. Agencja social media Think Kong zadbała
o wizerunek SMS Audio™ w sieci. Konsultanci Think Kong tj. Agnieszka Jałowiec oraz Michał Traczyk z zespołu Anity Wojtaś-Jakubowskiej, przygotowali polską wersję językową witryny SMS Audio™ oraz fanpage na Facebooku i Instagramie, a przez 5 dni, na żywo relacjonowali przebieg wizyty w social mediach.

W relację wizyty gwiazdy aktywnie włączyli się m.in. TVP, Newsweek,Wprost, Gazeta.pl czy Interia.pl.

On Board PR Ecco Network. Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej agencję socialmediową Think Kong.

Think Kong to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media oraz strategicznym wsparciu komunikacji marek
w Internecie. Od 2013 r. Think Kong jest członkiem pierwszej międzynarodowej sieci agencji social mediowych BOX Europe. Jest też partnerem międzynarodowej sieci eBuzzing obecnej m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa w ramach grupy On Board, w skład której wchodzi agencja public relations On Board PR Ecco Network. Think Kong była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC 2012, Magellan Awards 2010, 2011, 2012, 2013 Newcomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010, 2013), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Siemens, TVP, Neinver, RWE, Panasonic.

Źródło: mat. pras.