Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Szkolenia z Google Analytics i optymalizacji konwersji

Conversion zaprasza na praktyczne szkolenia komputerowe. Od dzisiaj rusza rejestracja na szkolenia otwarte z zakresu Google Analytics i Optymalizacji Współczynnika Konwersji.

Już 15 i 16 stycznia w Zebra Tower w samym centrum Warszawy odbędzie się VI edycja szkoleń otwartych organizowanych przez firmę Conversion. Szkolenia poprowadzi doświadczony zespół: Mariusz Michalczuk, specjalizujący się w analityce internetowej i Paweł Ogonowski, odpowiedzialny za projekty Optymalizacji Współczynnika Konwersji. Oprócz realizacji poprzednich edycji szkoleń, mają za sobą szerokie doświadczenie dydaktyczne, wyniesione z prowadzenia studiów podyplomowych, szkoleń wewnętrznych dla największych marek oraz udziału w konferencjach branżowych.

Conversion już po raz szósty pokazuje, jak:

• skutecznie zwiększać swoje zyski w Internecie, bez wydawania dodatkowych środków na reklamę,

• jakie konkretne działania umożliwią realizację celów witryny, takich jak: wzrost liczby nowych klientów, więcej zapisów do newslettera, więcej wysyłanych zapytań ofertowych,

• jakie treści najbardziej angażują użytkowników, jak dostosować witrynę do ich potrzeb,

• jak wykorzystywać rzetelne dane do testowania, usprawniania i ulepszania Twojego serwisu internetowego.

Zniżka dla czytelników AdMonkey

Potrzebujesz więcej informacji? Wejdź na www.conversion.pl/szkolenia

Pierwszy dzień, 15 stycznia 2014, poświęcony będzie darmowemu narzędziu Google Analytics. Program szkolenia obejmuje:

• korzystanie z podstawowych funkcjonalności Google Analytics (od zmiany zakresu dat poprzez drążenie w dół po różne widoki raportów i ich interpretację),

• rozumienie podstawowych pojęć i wskaźników Google Analytics (takie jak odwiedziny, odsłony, współczynnik odrzuceń itd.),

• poprawną konfigurację własnego konta Google Analytics (profil, cele, filtry),

• praktyczne zastosowanie zaawansowanych funkcjonalności Google Analytics (niestandardowe segmenty, zaawansowane raporty).

Drugi dzień szkoleń, 16 stycznia, to praktyczne zajęcia z Optymalizacji Współczynnika Konwersji, w tym:

• wprowadzenie do Optymalizacji Współczynnika Konwersji (co to jest współczynnik konwersji, czym różnią się testy A/B od testów wielowymiarowych, jak przebiega proces optymalizacji sklepów internetowych, stron docelowych czy witryn korporacyjnych)

• zajęcia z zakresu testów A/B z wykorzystaniem Eksperymentów Google Analytics, Optimizely i Visual Optimizer, obejmujące poznanie poszczególnych funkcjonalności tych narzędzi, konfigurację testów A/B oraz samodzielną analizę wyników testów,

• przegląd metod badań i testów: najważniejsze analizy ilościowe i jakościowe, analiza heurystyczna pozwalająca na identyfikacje wąskich gardeł, które obniżają współczynnik konwersji witryny, analiza typów osobowości i potrzeb użytkowników, badania ankietowe.

Szkolenie skrojone jest na potrzeby:

• specjalistów z działu marketingu lub e-marketingu,

• osób odpowiedzialnych za SEO/SEM i promocję online,

• webmasterów, zlecających kampanie agencjom zewnętrznym,

• osób, która samodzielnie prowadzą działania promocyjne w Internecie,

• właścicieli sklepów internetowego,

• oraz wszystkich, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje w zakresie narzędzia Google Analytics i Optymalizacji Współczynnika Konwersji.

Liczba miejsc jest ograniczona! Ze względu na komfort uczestników, grupa nie może liczyć więcej niż 20 osób. Potrzebujesz więcej informacji?

Wejdź na www.conversion.pl/szkolenia

Zapraszamy!