Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Szkolenie PTBRiO – Etnografia w badaniach rynku

Tematem szkolenia jest zagadnienie dotyczące zastosowania etnografii w badaniach rynku. Ta dyscyplina naukowa nie jest już egzotyczną ciekawostką, ale równoprawną metodologią współczesnych badań marketingowych. Szkolenie ma przybliżyć ten obszar i dać podstawowe umiejętności pozwalające na wykorzystanie etnografii w codziennej praktyce.

Kurs skierowany do osób zarówno zamawiających jak i realizujących badania marketingowe, które chcą zrozumieć do czego i jak stosować etnografię.

Uczestnik po kursie jest w stanie zarówno przygotować brief jak i ocenić ofertę dotyczącą projektu etnograficznego. Szkolenie przygotowuje do ewaluacji projektów etnograficznych z perspektywy zamawiającego. Ponadto uczestnik kursu będzie umiał zaprojektować i przeprowadzić proste badanie bazujące na obserwacji.

czytaj:   Psychologia wyszukiwania

Szkolenie przeprowadzą: Tomasz Jędrkiewicz – Polska Telefonia Cyfrowa, Ekspert ds. badań oraz Robert Zydel – Saatchi & Saatchi Think Tank, Consumer Insight Director w Saatchi & Saatchi Think Tank.

Forma szkolenia
Wykład, case studies, ćwiczenia praktyczne (indywidualne i w grupach), sesja pytań i odwiedzi.

Stopień zaawansowania szkolenia
Aby móc być czynnym uczestnikiem szkolenia należy posiadać wiedzę z zakresu badań marketingowych zwłaszcza metod jakościowych.

czytaj:   Dostawa zboża do Browaru Ciechan, czyli wielki wygrany w aferze wykopowej

Szczegółowy zakres szkolenia
• Krótka historia etnografii
• Czym jest etno w badaniach rynku
• Kiedy i do czego można / należy stosować etno
• Przegląd głównych narzędzi badań etnograficznych
• Analiza danych etnograficznych
• Antropologia wizualna
• Etyka badawcza
• Raportowanie etnograficzne.
• Na co uważać – ograniczenia i pułapki

Koszt szkolenia: 990 zł netto , członkowie PTBRiO zniżka 10%

czytaj:   Biznes ukryty w kodach QR zeskanuj swoją firmę

Źródło: http://www.ptbrio.pl/