Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Sztuka logo

Pewien filipiński artysta, Eisen Bernard Bernardo, wypełnił znane loga marek dziełami wielkich malarzy. Dobierając z obrazów te elementy, które mają podobne znaczenie do przedmiotu danego logo, stworzył połączenie współczesnego designu z prawdziwą sztuką.

Apple + „Syn człowieczy” René Magritte

1

Ferrari + „Napoleon przekraczający przełęcz świętego Bernarda” Jacques-Louis David

2

Puma + „Zwiadowca zaatakowany przez tygrysa” Henri Rousseau

3

Barbie + „Portret Simonetty Vespucci” Piero di Cosimo

4

Starbucks + „Autoportret z naszyjnikiem z cierni i kolibrem” by Frida Kahlo

5

CBS Television + „Zdesperowany” Gustave Courbet

6

British Petroleum + „Słoneczniki” Vincent Van Gogh

7

National Basketball Association + „Gladiatorzy” Leon-Maxime Faivre

8

Shell + „Narodziny Wenus” Sandro Botticelli

10

Eisen Bernard Bernardo znany był już wcześniej z łączenia sztuki ze współczesnością. Jego seria Mag + Art, gdzie dopasowywał okładki czasopism do znanych dzieł, zyskała dużą popularność.

inne1

inne2

Więcej prac znajdziecie na kanale Tumblr lub Behance.