Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Sztuka logo

Pewien filipiński artysta, Eisen Bernard Bernardo, wypełnił znane loga marek dziełami wielkich malarzy. Dobierając z obrazów te elementy, które mają podobne znaczenie do przedmiotu danego logo, stworzył połączenie współczesnego designu z prawdziwą sztuką.

Apple + “Syn człowieczy” René Magritte

1

Ferrari + “Napoleon przekraczający przełęcz świętego Bernarda” Jacques-Louis David

2

Puma + “Zwiadowca zaatakowany przez tygrysa” Henri Rousseau

czytaj:   Im dłużej czekasz tym bardziej boli. Przemoc wobec kobiet. Przemów

3

Barbie + “Portret Simonetty Vespucci” Piero di Cosimo

4

Starbucks + “Autoportret z naszyjnikiem z cierni i kolibrem” by Frida Kahlo

5

CBS Television + “Zdesperowany” Gustave Courbet

6

British Petroleum + “Słoneczniki” Vincent Van Gogh

7

National Basketball Association + “Gladiatorzy” Leon-Maxime Faivre

8

Shell + “Narodziny Wenus” Sandro Botticelli

10

Eisen Bernard Bernardo znany był już wcześniej z łączenia sztuki ze współczesnością. Jego seria Mag + Art, gdzie dopasowywał okładki czasopism do znanych dzieł, zyskała dużą popularność.

czytaj:   Internety 24/7 tydzień 28

inne1

inne2

Więcej prac znajdziecie na kanale Tumblr lub Behance.