Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Szyldy i tablice reklamowe mogą być ładne – emaliowane tablice reklamowe

Z czym kojarzą się tablice emaliowane? Niektórzy wskazaliby pewnie urzędy i szkoły – to tam widzimy je obecnie najczęściej. Ci, którzy pamiętają erę sprzed wszechogarniającego plastiku, pewnie odpowiedzieliby inaczej. Kiedyś takie tablice były nieodłączną częścią zakładów pracy i sklepów. Pełniły funkcje informacyjne ale też – reklamowe.

Emaliowana tablica reklamowa – alternatywa dla plastikowych bannerów

Jak w sposób oryginalny poinformować klientów o produkcie, usłudze lub zaprosić do skorzystania z usług lokalu? Na ulicach plastikowe lub papierowe bannery są tak powszechne i wszechobecne, że w zasadzie przestajemy zwracać na nie uwagę – tzw. „ślepota reklamowa”. A jeśli już je zauważamy, to dlatego że rażą oczy kakofonią barw lub estetyczną miernością. Alternatywą są tablice emaliowane, które z pewnością będą się wyróżniać i przykuwać uwagę przechodniów.

Emaliowane tablice reklamowe i szyldy sprawdzą się właściwie w każdej branży – od restauracji poprzez sklepy po mechanikę samochodową. Do tego typu tablic szczególnie pasuje estetyka retro nawiązująca do Art Deco, pop-artu, amerykańskich reklam lat ‘50 i ’60.

Atuty emaliowanych tablic reklamowych

Oczywiście retro estetyka jest tylko jednym z pomysłów. Tak naprawdę tablice emaliowane są jedynie nośnikiem wyobraźni naszej lub osoby odpowiedzialnej za projekt. To, co należy jednak podkreślić to fakt, że emaliowane reklamy posiadają atuty, których brakuje bannerom papierowym lub plastikowym.

Niewątpliwie największą zaletą jest wieloletnia trwałość. Emalia to materiał niezwykle odporny na zmiany temperatury oraz wilgotności. Bannery wykonane np. na foli PCV, z czasem tracą nasycenie kolorów (zwłaszcza pod wpływem deszczu), a po kilku latach mogą nadawać się jedynie do wymiany. Szyldy i tablice emaliowane będą nam służyć o wiele dłużej, bez utraty jakości naniesionych grafik. Prócz deszczu i śniegu oraz temperatury są one również odporne na uszkodzenia mechaniczne.

Kolejnym atutem jest pewnego rodzaju elitarność rozwiązania. Ponieważ emaliowane tablice reklamowe w dalszym ciągu nie są rozwiązaniem popularnym i powszechnie stosowanym, inwestycja w nie jest doskonałym pomysłem na wyróżnienie się na tle konkurencji. Ponieważ ich forma przywodzi skojarzenia z instytucjami publicznymi, ich widok podnosi prestiż i wzbudza zaufanie – dlatego też z emaliowanych tablic często korzystają adwokaci lub doradcy finansowi.

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *