Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Tajemniczy świat Jeżyków

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine nawiązała współpracę z firmą Colian sp. z o.o., należącą do GK Colian Holding S.A., i na jej zlecenie wykreowała świat ciastek Jeżyki, którego hasłem przewodnim są „Chwile Najeżone Doznaniami”.

Zadaniem agencji było stworzenie strategii oraz konceptu kreatywnego komunikacji marki w Internecie, a także fanpage’a oraz brand portalu Jeżyków.

„Z naszej perspektywy najważniejszym celem było uchwycenie wyjątkowości Jeżyków – ciastek innych niż wszystkie – i stworzenie platformy komunikacyjnej, która będzie spoiwem wszystkich działań. Smak Jeżyków, dzięki różnym dodatkom, budzi najrozmaitsze doznania i wywołuje emocje – to właśnie na te chwile chcemy zwrócić uwagę konsumentów dzięki claimowi Chwile Najeżone Doznaniami” – komentuje Norbert Piotrowski, strategic planner w GoldenSubmarine.

czytaj:   Dziecku odmówisz? – nowa strategia komunikacji marki Grześki

„Agencja GoldenSubmarine w pełni zrealizowała założenia briefu. Współpraca nad projektem przebiega bardzo sprawnie” – komentuje Iwona Kołodziejczyk, Brand Manager Colian sp. z o.o.

Na fanpage marki Jeżyki moderatorzy GoldenSumbarine zachęcają do odkrywania tajemniczego świata smaków Jeżyków. Na kolorowych, niemal surrealistycznych i przedstawionych z przymrużeniem oka obrazkach uchwycone są chwile, marzenia i wyobrażenia emocji jakie wywołują Jeżyki.

czytaj:   Dawid Szczepaniak w jury azjatyckiego festiwalu reklamy Ad Stars

Brand portal Jeżyków, www.jeżyki.com.pl, został utrzymany w stylistyce grafik wykorzystywanych na fanpage’u. W serwisie można znaleźć informacje na temat marki, jej historii oraz produktach, a także sprawdzić swoją znajomość Jeżyków w graficznym quizie.

GoldenSubmarine podpisało umowę z firmą Colian sp. z o.o. na rok, z możliwością jej przedłużenia.