Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

TATUUM z nagrodą za najlepszy sklep roku 2017 w konkursie Retail Marketing Awards

Ostatnie miesiące były czasem niezwykle intensywnym w rozwoju marki TATUUM. Spółka skupiła się na rozbudowie i modernizacji sieci, otwierając salony w nowym koncepcie, w kluczowych galeriach, jak Galeria Mokotów, Złote Tarasy, Galeria Bałtycka czy Posnania. W efekcie tego procesu obecnie ponad połowa sieci marki funkcjonuje w najnowszym koncepcie

 

26 kwietnia 2017 r. w siedzibie Business Center Club w Warszawie, marka TATUUM została uhonorowana tytułem najlepszego sklepu roku 2017 w konkursie Retail Marketing Awards. Wręczenie statuetki odbyło się podczas 10. Retail Marketing Forum, nagrodę otrzymał zgłoszony do konkursu wzorcowy salon marki w Galerii Mokotów.

Przyznając nagrodę jury doceniło spójność pomiędzy ocenianym konceptem a filozofią marki i jej DNA. Wysoko oceniono client service oraz klimat sklepu, na który składają się odpowiednio wyselekcjonowana muzyka, skomponowany dla marki zapach i oświetlenie. Dostrzeżony i doceniony został również program lojalnościowy
– TATUUM GENERATIONS.

Grupa kreatywna, tworząca nagrodzony koncept, skupiła się na zachowaniu spójności, przejrzystości i takiej koordynacji kolekcji, by była ona jak najlepiej dostępna dla Klienta. Wyniki salonów, potwierdzają słuszność obranego kierunku. Co jednak dla nas najważniejsze, wzrósł poziom satysfakcji Klientów. Cieszymy się z otrzymanej nagrody i docenienia wkładu pracy naszego zespołu – mówi Tomasz Pawluk, prezes KAN sp. z o.o.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *