Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Tołpa upiększa Nowe Horyzonty

Co łączy kino i kosmetyki? Marka Tołpa udowodniła, że przy odrobinie wyobraźni da się odnaleźć sporo puntów stycznych. Goście Festiwalu Nowe Horyzonty w pakiecie gadżetów odnaleźli między innymi „Maskę festiwalową na zmęczoną twarz”, stworzoną przez Tołpę specjalnie na potrzeby filmowego wydarzenia.

„Z pielęgnacją i kinem jest tak samo. Nie da się wypróbować wszystkiego. Trzeba szukać i ryzykować, ale za każdym razem wybierać coś dopasowanego do siebie.” Te słowa, całkiem zgrabnie tłumaczące związek między urodą a filmem, znajdziemy na wewnętrznej stronie rozkładanego kartonika, do którego przytwierdzono maskę. Marka Tołpa słynie ze świetnego, bezpośredniego stylu komunikacji swoich produktów, dlatego całe opakowanie promocyjnego gadżetu wypełnia przystępnie napisana instrukcja, dzięki której każdy kinoman może wyglądać świetnie nawet po dniu wypełnionym seansami.

czytaj:   Paryski adbusting: dzieła sztuki zastąpiły reklamy

Minimalistycznie opakowanie wykorzystuje znaki i kolory Festiwalu NH, a także firmowe ikony, obecne również na innych produktach. Każdy z obdarowanych maseczką może liczyć również na 5 masek w prezencie przy dokonaniu zakupów w sklepie internetowym Tołpy.

Taki gadżet z pewnością zapada w pamięć (zwłaszcza, jeśli maska sprosta oczekiwaniom) i świadczy o ogromnej kreatywności marki, nie tylko w kwestii komponowania receptur kosmetyków.

czytaj:   Psy pomagają nie tylko niewidomym, ale też ludziom, którzy widzieli zbyt wiele

Tołpa5

Tołpa3

Tołpa6

Tołpa2

Tołpa4