Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Ucz się od najlepszych – konferencja „Finanse w internecie – jak złowić więcej w sieci”

Aby coś sprzedać w sieci, nie wystarczy tylko zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Pozyskanie zaufania i lojalności to efekt końcowy złożonego procesu, którego istotnym elementem jest danie konsumentowi poczucia bezpieczeństwa, zwłaszcza, jeśli chodzi o finanse. Poszukując skutecznych rozwiązań, warto skorzystać z doświadczenia marek, którym udało się nie tylko zaistnieć w wirtualnej rzeczywistości, ale nieustannie umacniają swoją pozycję. Okazją do poznania tajników efektownego, ale przede wszystkim efektywnego działania online jest konferencja „Finanse w internecie – jak złowić więcej w sieci”, która odbędzie się już 20 marca we wrocławskim Hotelu Diament.

Podczas konferencji organizowanej przez Sfera Finansów S.A. prelegenci będą poruszać tematykę e-marketingu w branży finansowej. Spotkanie zostało podzielone na 3 części po 3 prelekcje, z czego każda będzie analizować kwestie związane z zarządzaniem sprzedażą online pod wieloma aspektami – efektywnej komunikacji (public relations, content marketing, SEO), bankowości (trendy, wyzwania, bolączki bankowości mobilnej, monitorowanie i analiza obecności w sieci, mierzenie efektywności kampanii reklamowych) oraz generowania zysków (działania marketingowe w sprzedaży internetowej, analiza modelu biznesowego firmy pożyczkowej, wpływ pożyczek i kantorów online na m-bankowość).

czytaj:   Atmedia Interactive poszerza ofertę reklam w magazynach na tablety

Uczestnicy jednodniowego spotkania będą mieli okazję wysłuchać specjalistów czołowych marek działających w polskiej branży internetowej w zakresie obsługi produktów finansowych, w tym przedstawicieli partnerów konferencji – Ferratum Banku, Sales&More, GBS Banku i Adclick.

Ferratum Bank działa zgodnie z zasadą „Więcej niż pieniądze. Dla każdego”. Instytucja jest częścią Grupy Ferratum obecnej w 20 krajach, która do tej pory obsłużyła ponad 1,5 mln klientów i jako pierwsza wprowadziła w Europie mobilne mikropożyczki. W Polsce Ferratum Bank znany jest przede wszystkim z działalności firmy pożyczkowej Ekspres Kasa, oferującej krótkoterminowe zobowiązania dostępne bez wychodzenia z domu od 100 do 2000 zł na okres 15, 30 lub 60 dni. Aby wspomóc domowy budżet dodatkową gotówką wystarczy dostęp do internetu i telefon komórkowy.

Strategia GBS Banku, jednego z czołowych banków spółdzielczych w Polsce, opiera się na idei odpowiedzialnego biznesu. Członek Grupy BPS stawia na budowę przyjaznych i życzliwych relacji z klientami, elastyczność i jakość, trwałe i partnerskie więzi, odpowiedzialność oraz rozwój i samorealizację pracowników. GBS Bank, zgodnie z tradycją bankowości spółdzielczej, aktywnie uczestniczy w życiu publicznym regionu, wspierając lokalną działalność społeczną i oświatowo-kulturalną.

czytaj:   AMA Lecha Wałęsy na Wykop.pl

Motorem napędowym agencji Sales&More jest motto „Focus on what you are best at” (Skup się na tym, w czym jesteś najlepszy). Niezależna agencja specjalizująca się w performance marketingu pomaga osiągnąć przewagę konkurencyjną w sieci poprzez tworzenie przemyślanych strategii obecności w mediach interaktywnych, doradztwo w zakresie dostosowania firmy do wymagań rynku internetowego oraz realizację skutecznych działań operacyjnych w internecie. Mówiąc prościej, agencja skupia się na optymalizacji ROI (return on investment – zwrot z inwestycji). W zespole Sales&More działają osoby z wieloletnim doświadczeniem w zakresie marketingu internetowego, świetnie znający e-rynek oraz sposoby na wykorzystywanie nowych mediów do działań marketingowych i sprzedażowych.

Za Adclick kryje się ponad 60 specjalistów, którzy na pierwszym miejscu stawiają takie wartości, jak pasja, kreatywność, solidność i trwałość. To innowacyjna agencja z siedzibą w Portugalii i oddziałem w Brazylii, specjalizująca się w branży performance marketing i skupiającą się na 4 sferach – finansowej, ubezpieczeń, edukacji i rozrywki. Adclick obecna jest w 13 krajach na terenie Europy i Ameryki Południowej.

czytaj:   In Hot Water Company poprowadzi działania social media dla Ferratum Poland

– Obecność na konferencji właśnie tych firm to doskonała okazja dla wszystkich zajmujących się tematyką finansów w sieci, aby skorzystać z ich bogatej wiedzy i doświadczenia oraz poznać od kuchni zasady skutecznej sprzedaży produktów finansowych na polskim rynku e-commerce – podkreśla Rafał Tomkowicz, prezes Sfera Finansów S.A. – Serdecznie zapraszam wszystkich, od osób zarządzających instytucjami finansowymi i wyższą oraz średnią kadrę managerską poprzez PR-owców, specjalistów, marketerów, ubezpieczycieli i doradców finansowych po dziennikarzy finansowych.

Udział w konferencji jest płatny i wynosi 400 zł netto od osoby. Aby zarejestrować się jako uczestnik konferencji należy wysłać maila na adres biuro@sfera-finansow.pl z danymi rejestracyjnymi (imię, nazwisko, firma) oraz dokonać wpłaty na podane poniżej konto:

Sfera Finansów SA

Alior Bank SA: 95 2490 0005 0000 4520 4493 8894

Liczba miejsc ograniczona!