Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Upside tworzy grupę marketingową

Agencja strategiczno-kreatywna Upside zakończyła proces wydzielenia dwóch firm – Video Ex Machina, zajmującej się produkcją kontentu wideo oraz Villan Design, specjalizującej się w realizacji projektów z zakresu komunikacji wizualnej marek. Na czele grupy stanął Janusz Plencler. Wszystkie trzy agencje będą niezależnie rozwijać kompetencje w swoich obszarach biznesowych.

Impuls do wydzielenia trzech niezależnych struktur dali nam ludzie, którzy wnieśli nieoceniony wkład w kompleksową obsługę klientów Upside. Wysoka jakość ich realizacji zmotywowały nas do stworzenia nowych warunków do ich dalszego rozwoju. Nieformalnie ujęte w grupę agencje Upside, Video Ex Machina i Villan Design, będą nadal ze sobą współpracować, zapewniając prężną i świetnie skoordynowaną pracę. Jednocześnie chcemy, by wykorzystywały talenty i doświadczenie swoich zespołów działając także niezależnie – mówi Janusz Plencler, CEO grupy Upside, współzałożyciel agencji reklamowej Upside.

 

Video Ex Machina to agencja, zajmująca się produkcją kontentu wideo. Specjalizuje się w kompleksowej realizacji filmów wideo i sesji zdjęciowych, oferując efektywne kosztowo rozwiązania dla firm o różnej skali biznesu. Agencja stworzyła materiały wideo m.in. dla marek Bakoma, sieci aptek i usług farmaceutycznych DOZ, Okocim, Winterhalter, Stoppoint i forBET.

 

Dyrektor zarządzającą Video Ex Machina została Magdalena Bielecka. Z branżą marketingową związana od 12 lat, do grupy Upside dołączyła w 2016 r. Wcześniej prowadziła projekty m.in. dla: Deichmann, LaMania, Microsoft, BMW, Douglas, Dr Irena Eris, Unilever, Pernod Ricard i PWPW. Przez sześć lat pracowała w Marquard Media Polska.
Wydzielone z Upside studio Villan Design specjalizuje się w komunikacji wizualnej marek, w tym projektach z zakresu corporate identity, opakowaniach, namingu i kreacji na potrzeby kampanii reklamowych. W portfolio ma projekty m.in. dla marek: Bakoma, sieci aptek i usług farmaceutycznych DOZ, Carlsberg, Lotos, AXN, Mazda oraz kampanię społeczna „Reaguj. Masz Prawo” (statuetka Effie 2014).

Upside to agencja strategiczno-kreatywna, wykorzystująca narzędzia ekonomii behawioralnej do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Przygotowuje i realizuje działania z zakresu reklamy ATL, kampanie komunikacyjne 360°, kampanie z zakresu digital, organizuje eventy i prowadzi obsługę w mediach społecznościowych. Agencja powstała w 2010 r.

 

Kierująca nią Anna Plencler – managing & creative partner, jest współzałożycielką agencji i autorką m.in. ostatniego relaunchu marki Okocim, pierwszej w Polsce kampanii mainstreamowego produktu ekologicznego – jogurtu Bakoma BIO oraz nagrodzonej statuetką Effie kampanii „Reaguj. Masz prawo.” włączonej do Best Practices raportu ONZ na temat ograniczania przemocy wobec dzieci. Wcześniej współtworzyła pierwsze badania marketingowe oparte na pomiarach biometrycznych i promowała je w Polsce, Niemczech i USA.
Fot. Marek Korlak

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

One Comment

Leave a Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *