Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Value Media zwycięzcą przetargu Poczty Polskiej

Dom mediowy Value Media, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, wygrał przetarg na roczną obsługę Poczty Polskiej, zdobywając maksymalną liczbę 100 pkt. W ramach współpracy Value Media będzie odpowiadać za opracowanie strategii komunikacji, planowanie i zakup mediów do realizowanych kampanii reklamowych oraz organizację działań niestandardowych.

Poczta Polska jest kolejną polską spółką z udziałem Skarbu Państwa, po Telewizji Polskiej oraz PKP Intercity, której budżet reklamowy zdobył Value Media. Roczna współpraca będzie dotyczyć przede wszystkim strategii, planowania i zakupu mediów w ramach prowadzonych kampanii reklamowych. Szeroko zakrojone działania komunikacyjne obejmą zakup czasu reklamowego i kampanii sponsoringowej w telewizji, radio i kinach, działania reklamowe w internecie oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie i na nośnikach OOH.

czytaj:   Czy zabraknie pracy dla programistów? 

Współpraca Poczty Polskiej z Value Media obejmuje również szereg działań niestandardowych z zakresu m.in. organizacji i realizacji kampanii typu ambiet-marketing, akcji promocyjnych, eventów oraz konferencji. Dodatkowym obszarem działania będą projekty związane z lokowaniem marki Poczty Polskiej w mediach.

„Wygrana w przetargu na obsługę Poczty Polskiej to kolejny dowód na to, że jako niezależna grupa komunikacyjna jesteśmy w stanie konkurować z dużymi agencjami sieciowymi. Cieszy nas, że nasze kompetencje, doświadczenie i znajomość rynku mediowego doceniła polska spółka – Poczta Polska. Zaplanowane na szeroką skalę działania komunikacyjne będą wymagały nie tylko kompleksowej obsługi, ale również dostosowywania działań do zmieniającej się sytuacji. Value Media, będąc niezależnym domem mediowym, jest w stanie szybko i elastycznie podejmować strategicznie decyzje, odpowiadając na potrzeby Klienta i zmiany na rynku. – mówi Kamil Wiszowaty, Chief Executive Officer Group One Media.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *