Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

VML Poland z długofalową obsługą marki Dulux

VML Poland przygotowała digitalową strategię komunikacji marki Dulux na rynku polskim na 2016 rok. W jej ramach prowadzi komunikację marki w social media (Facebook i Instagram) oraz przygotuje kilka aktywacji w tym roku. Pierwsza z nich wystartowała z początkiem marca. W realizacji działań dla marki Dulux VML Poland współpracuje z domem mediowym MediaCom.

W 2016 roku VML Poland będzie wspierała główne aktywacje marki, między innymi:

Testery kolorów Dulux – możliwość zamówienia online próbki z pędzelkiem jednego z kolorów linii Kolory Świata, Dulux EasyCare oraz Dulux EasyCare Kuchnia i Łazienka.

Dulux Visualizer – aplikację na urządzenia mobilne, która w czasie rzeczywistym pokazuje kolor na ścianie

Dulux EasyCare – rewolucyjne plamoodporne farby o właściwościach hydrofobowych – odpychających płynne zabrudzenia. Teraz dostępne również do kuchni i łazienki.

W ramach wymienionych aktywacji marka Dulux planuje współpracę z digital influencerami, m.in. wnętrzarskimi i lifestylowymi.

Aktywacjom towarzyszyć będą kampanie telewizyjne. Pierwsza z nich wystartowała 21 marca i obejmuje telewizję, Internet, aktywacje w mediach społecznościowych, współpracę z blogerami oraz działania PR.

Aplikacja Dulux Visualizer i testery – łatwy wybór kolorów – zobacz spot:

Agencja VML Poland odpowiada za adaptacje spotów na rynek polski, komunikację w mediach społecznościowych oraz działania z digital influencerami. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom.

[podobne_VML]

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,