Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

VML Poland z kampanią Lay’s #showyourfootballemotions z Leo Messim

Trwa nowa, futbolowa kampania dla marki Lay’s, przygotowana dla 33 państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

Leo Messi, jeden z najbardziej znanych piłkarzy świata, wraz z grupą wyselekcjonowanych kibiców udowadnia, że futbol zawsze smakuje lepiej z Lay’s. W kibicach obudzą się supermoce, dzięki którym poznamy najbardziej laysowe sposoby dopingowania ulubionych zespołów.
VML Poland odpowiada za przygotowanie materiałów digitalowych do komunikacji w kanałach Facebook, YouTube, Instagram, VK oraz na stronach Lay’s z 33 państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Ideę komunikacyjną i działania ATL przygotowała moskiewska agencja SLAVA.
czytaj:   VML Poland dla Orange przygotowała pierwszą w Polsce kampanię produktową w grze „Minecraft”

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *