Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Vogue już 14 lutego 2018 roku

już 14 lutego 2018 roku, na rynku zadebiutuje magazyn Vogue Polska. Tym samym dołączymy do 22 krajów, w których wydawany jest ten legendarny tytuł. Jednocześnie wystartuje też serwis www.vogue.pl. Premierowy, marcowy numer magazynu, dostępny będzie w szerokiej dystrybucji w całym kraju oraz w specjalnej przedsprzedaży.

– Vogue Polska to bez wątpienia najbardziej wyczekiwany tytuł ostatniej dekady, odpowiedź na potrzeby Polek, którym bliska jest filozofia piękna i elegancji – mówi Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa Visteria, odpowiadającego za polską edycję Vogue – Pojawienie się naszego magazynu to świadoma decyzja biznesowa, która naturalnie wpisuje się w dynamiczny rozwój rynku dóbr luksusowych.

Wcześniej, w czerwcu 2017 roku Conde Nast International, międzynarodowy wydawca Vogue, ogłosił, że wybrał założoną przez Kasię Kulczyk spółkę Visteria na swojego partnera i wydawcę Vogue Polska.

– Cieszymy się, że będziemy współpracować właśnie z wydawnictwem Visteria, Kasią Kulczyk i jej zespołem. Bardzo wierzymy w ich wizję, kreatywność i entuzjazm – zaznaczyła Karina Dobrotvorskaya, Prezes Condé Nast New Markets w komunikacie wydanym przez światowego wydawcę Vogue, Condé Nast International.

Pierwszy numer Vogue Polska powstawał w ścisłej tajemnicy, przygotowywany przez kilkunastoosobowy zespół, którego członkowie mogą pochwalić się dużym doświadczeniem i sukcesami w zakresie dziennikarstwa, mody czy kultury. Na jego czele stoi Filip Niedenthal. Zastępcą redaktora naczelnego została Joanna Lorynowicz, a w roli editor at large występuje Małgosia Bela. Funkcję dyrektora artystycznego pełni Łukasz Aksamit. Vogue Polska jest podzielony na działy, którymi kierują: Daniela Agnelli (moda), Anda Rottenberg (kultura), Hanna Rydlewska (reportaż i Vogue.pl) oraz Katarzyna Straszewicz (uroda). Łukasz Modelski sprawuje funkcję konsultanta do spraw wydawniczych, stanowisko dyrektora biura reklamy objęła Monika Wdowiak, Szymon Machnikowski kieruje zaś działaniami promocyjnymi w roli dyrektora marketingu i Public Relations.

czytaj:   Vogue Polska - najlepszą promocją magazynu okazał się RTM

– Vogue Polska to magazyn, którego koncepcja w stu procentach powstaje w redakcji. Każdy numer przygotowują najlepsi zarówno polscy, jak i zagraniczni autorzy. Skupiamy się na modzie, chcemy opowiadać o niej, szukając równowagi między obrazem a słowem. W magazynie odbiorcy znajdą znakomite zdjęcia i rzetelne dziennikarstwo: sesje, reportaże, bogaty dział kulturalny – podkreśla Filip Niedenthal, redaktor naczelny – Vogue przemawia do milionów ludzi na całym świecie, teraz także po polsku.

czytaj:   Twitter jako źródło informacji [Badanie d*fusion communication]

Czytelnicy, którzy już teraz chcą zapewnić sobie egzemplarz pierwszego numeru polskiej edycji legendarnego pisma, mogą zamówić go na stronie www.vogue.pl w ramach limitowanej przedsprzedaży. Zamówiony w ten sposób magazyn trafi do nich w dniu premiery.

W ciągu roku ukaże się 11 wydań magazynu – poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe będą ukazywać się co miesiąc. Cena egzemplarzowa to 16,90 zł, a nakład pierwszych numerów to 160 tysięcy egzemplarzy.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *