Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Vogue polska edycja w 2018

W przyszłym roku zadebiutuje Polska edycja magazynu Vogue, wydawany przez Condé Nast International

Od strony redakcyjnej magazynem będą kierować Filip Niedenthal (redaktor naczelny) i Malgosia Bela (ambasador marki), a od strony wydawniczej i biznesowej – Katarzyna Kulczyk. Vogue Polska zadebiutuje jednocześnie w druku i w internecie.

Vogue polska edycja
zdjęcie: businessoffashion.com

“Condé Nast (wydawca) zawsze wierzył w lokalną autonomię i lokalną kreatywność, powiedziała Karina Dobrotvorskaya, prezes Condé Nast. “Wierzę, że Polska zasługuje na własną edycję Vogue, która będzie się różniła od pozostałych 22 edycji krajowych”.

czytaj:   Cyber Kids on Real ponownie dla „Comedy Club” w Comedy Central

“Polscy czytelnicy czekali już na własną edycję Vogue od lat” – powiedział Niedenthal, który współpracował wcześniej  z Esquire Polska oraz Harper’s Bazaar Polska. “Pogłoski odnośnie polskiego wydania magazynu słyszałem, odkąd zacząłem pracować w branży 17 lat temu”.

Debiut magazynu jest wyzwaniem na rynku, który jest już nasycony magazynami mody. W Polsce wydawane są już Harper’s Bazaar i Elle. Nie wspominając o obecności lokalnych magazynów, takich jak Twój Styl  (Bauer Media), który ma blisko 1,3 mln czytelników.  Kolejnym wyzwaniem będzie stworzenie magazynu cyfrowego i zbudowanie marki multimedialnej.

czytaj:   Vogue Polska - najlepszą promocją magazynu okazał się RTM

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *