Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Vogue Polska – najlepszą promocją magazynu okazał się RTM

Premiera pierwszego numeru kultowego magazynu Vogue za nami. Vogue to magazyn znany nie tylko z tego, że wartościowe treści pojawiają się tam dopiero po 50. stronie (bo wcześniej są reklamy). Reklama samego magazynu jakoś przeszła bez echa (pisaliśmy wcześniej o reklamie Vogue Polska i mobilnych kawiarenkach) , natomiast nie zawiedli internauci, którzy natychmiast po pojawieniu się magazynu na rynku stali się ekspertami od fotografii, oraz marki, które widząc nadarzającą się okazję, próbowały sił w Real Time Marketingu.

 

czytaj:   Bezpieczeństwo w kryzysie wizerunkowym

Fotografia na okładce magazynu jest autorstwa Jurgena Tellera, autora uznanego w świecie mody i reklamy. Zdjęcie okazało się świetną inspiracją do przedstawienia własnych propozycji okładki Vogue Polska.

Zamglony Pałac Kultury z miejsca stał się obiektem żartów (zresztą ultra trafnych):

Marka Solgaz w żartobliwy sposób nawiązała do “krzywej wieży”:

 

Rowery Wavelo przedstawiły krakowską wariację tematu:

czytaj:   Oglądanie seriali kluczowe w budowaniu statusu, binge-watching coraz powszechniejszy – MEC prześwietla polskich „seryjnych”

 

Coffedesk:

Garnizon Modlin:

Rynek nieruchomości w Lublinie też postanowił uszczknąć kawałek tortu:

Tak Oktawave chwali się, że serwis Vogue stoi na ich serwerach:

czytaj:   Finger Lickin’ Love - Powiedz Tak z KFC

Elbląg ĄĘ:

Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie:

Pamiętajcie, to co znajduje się obok prestiżowego magazynu też nabiera prestiżu 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *