w ,

Walentynkowa kampania WWF Polska

Kampania wwf wilki

Miłość od pierwszego wejrzenia? Zdecydowanie. Miłość podyktowana chęcią pomocy,

ochroną i poczuciem bezpieczeństwa. Okazana w Walentynki nabiera szczególnego znaczenia,

również dla zwierząt. Agencja interaktywna Up&More szczególnie na ten czas przygotowała

nową kampanię „Walentynkowa adopcja WWF” dla jednej z największych na świecie

organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Celem kampanii jest

zachęcenie Polaków do adopcji rysia, tygrysa i wilka.

Kampania z założenia nawiązuje do relacji międzyludzkich. Zwierzęta, niczym ludzie w

wirtualnym świecie posiadają swój nick oraz krótki opis najważniejszych cech. Silny, wytrwały o

nicku: Ryś. Wierny i oddany partner o nicku: Wilk, oraz odważny i dbający o swoją rodzinę o

nicku: Tygrys. Z utęsknieniem czekają na swoje Walentynki, na wirtualne adopcje, które pomogą

przetrwać im kolejne lata.

Kampania wwf wilki

Kampania wwf tygrys

Wwf-adopcja_lynx-1200x628px-v1

Kampania „Walentynkowa adopcja WWF” potrwa do 15 lutego. Up&More w ramach podjętych

działań planowania mediów przygotowała niezbędne kreacje na potrzeby kampanii. Promocja

obejmuje najważniejsze kanały social media: Facebook, Twitter, Instagram.

Akcja walentynkowa dla WWF Polska zwraca uwagę na problem ginącej przyrody oraz ochrony

rzadkich gatunków zwierząt. Ryś jest jednym z 40 ostatnich rysi nizinnym w Polsce. Tygrys jednym

z ostatnich 3200 tygrysów, które żyją na wolności, na całym świecie. Natomiast Wilk, mylnie

uznawany za wroga człowieka, jednym z ok. 1000 żyjących w Polsce. W potrzebie są również takie

gatunki jak: foka, morświn, niedźwiedź, słoń, nosorożec.

Aby przyczynić się do ochrony wymienionych zwierząt wystarczy wirtualna adopcja poprzez stronę

organizacji WWF Polska adopcja.wwf.pl. Wypełniając specjalny formularz można dokonać adopcji

dla siebie lub dla kogoś w ramach walentynkowego prezentu. W tym roku warto porzucić plan

kupowania kolejny kwiatów i czekoladek, na rzecz niesamowicie przyjaznego rysia, walecznego

tygrysa i rodzinnego wilka, dołączając do ich watahy. W zamian osoba pomagająca otrzyma

certyfikat adopcyjny, list elektroniczny oraz zdjęcia nowego podopiecznego.

[podobne_wwf]

Uczta dla oka: polscy twórcy okładek muzycznych

Uczta dla oka: polscy twórcy okładek muzycznych

Pr-owcy i digital influencerzy – co sądzą o sobie nawzajem. Raport.

PR-owcy i digital influencerzy – co sądzą o sobie nawzajem. Raport.