Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Wegańskie lody od Ben&Jerry’s

25 września w Carrefour Arkadia w Warszawie odbędzie się premiera wegańskich lodów Ben&Jerry’s (Unilever). Pierwsze smaki nowej linii to Chunky Monkey, Peanut Butter & Cookies oraz Chocolate Fudge Brownie.

Event będzie miał charakter samplingowo-sprzedażowy – klienci odwiedzający sklep w godzinach 11-14 otrzymają darmowe porcje nowych, bezmlecznych smaków. To także początek bliższej współpracy obu marek – od 25. września wegańskie Ben&Jerry’s przez pewien czas dostępne będą ekskluzywnie w wybranych sklepach francuskiej sieci (pełna lista punktów sprzedaży dostępna na stronie www.benjerry.pl). Wydarzenie wpisuje się także w obchody Światowego Dnia Mleka Roślinnego promowanego u nas przez ProVeg Polska.

Nowe warianty smakowe to wegańska wersja kultowego krówkowego brownie (Chocolate Fudge Brownie), słone masło orzechowe ze słodkimi ciasteczkami (Peanut Butter & Cookies) oraz lody bananowe z kawałkami toffi i orzechami włoskimi (Chunky Monkey) i dostępne będą w opakowaniach o pojemności 0,5l. Wegańskie Ben&Jerry’s produkowane są na bazie mleka migdałowego oraz z najwyższej jakości składników pozyskanych zgodnie z zasadami sprawiedliwego handlu. Pierwsze lody bez mleka i jajek pojawiły się w ofercie marki w USA w 2015 r. w odpowiedzi na petycje fanów i szybko zyskały dużą popularność. Ponadto wszystkie inne smaki są tworzone jako odpowiednie dla wegetarian – nie zawierają żelatyny, a mleko i jaja pozyskiwane są od szczęśliwych krów i kur z certyfikowanych, lokalnych hodowli.

Marka Ben&Jerry’s obecna jest w Polsce od początku 2017 r., a pytania i prośby o wprowadzenie wegańskich opcji lodów pojawiały się w jej mediach społecznościowych od samego początku. Do tej pory w sprzedaży dostępne było osiem wariantów smakowych – Caramel Chew Chew, Chocolate Fudge Brownie, Cookie Dough, Half Baked, Peanut Butter Cup, Phish Food, Strawberry Cheesecake oraz limitowana edycja Birthday Cheesecake z okazji 40. urodzin marki.

czytaj:   14,8 mln – liczba kontaktów z publikacjami  medialnymi o marce Ben&Jerry’s w kontekście tęczy na placu Zbawiciela

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *