Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Whirlpool chilluje w Łodzi

Marka Whirlpool została partnerem łódzkiego niedzielnego Festiwalu Odpoczynku! Od rozpoczęcia do zakończenia wakacji ugości wszystkich odwiedzających na wygodnych leżakach. Na spragnionych czekać będą bezpłatne, chłodne napoje prosto z nowej chłodziarki Supreme No Frost

Festiwal Odpoczynku Chill Fabric odbywa się w każdą niedzielę, od 7 czerwca do końca wakacji, w parku imienia Poniatowskiego. Głównym celem akcji było stworzenie dla łodzian miejsca, w którym będą mogli swobodnie wypoczywać. Jak mówią sami organizatorzy: CHILL FABRIC to legalne „nicnierobienie”. Chcemy, aby mieszkańcy Łodzi nauczyli się odpoczywać, “ładować akumulatory” po tygodniu pracy. Na imprezach Chill Fabric można nie robić kompletnie nic. Legalnie, cały dzień, na przygotowanych leżakach i kocach. Z odrobiną zajęć fitness i tańca. Z zapleczem gastronomicznym, książką i prasą. Dla wszystkich odpoczywających Whirlpool przygotował nie lada atrakcje – stoisko z leżakami, a także chłodziarko-zamrażarką Supreme No Frost wypełnioną po brzegi darmowymi, chłodnymi napojami. Takie same lodówki można też spotkać w sieci siłowni Fit Fabric w Łodzi. W ramach działań promocyjnych Whirlpool przygotował konkurs, w którym do wybrania są nowe lodówki Supreme No Frost. Aby wziąć w nim udział wystarczy odpowiedzieć na pytanie Jakie są najlepsze sposoby na odświeżenie diety i zmiany trybu życia na dobre? Akcja realizowana jest pod hasłem Świeży wypoczynek!

czytaj:   Proces stażenia – czyli co robili przez wakacje stażyści w internetach

W trakcie wakacji marka Whirlpool prowadzi działania ambientowe i reklamowe na polskich lotniskach i dworcach oraz w warszawskich biurowcach, promując nową linię chłodziarko-zamrażarek Supreme No Frost. Za kampanię odpowiada agencja Albedo, natomiast za PR agencja 38 PR & Content Communication.