Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

WhitePress i Netsprint integrują platformy content marketingowe

WhitePress – wydawca platformy do działań content marketingowych i Netsprint – właściciel sieci content marketingowej ContentStream zintegrowały rozwiązania. Teraz reklamodawcy będą mogli promować artykuły opublikowane poprzez WhitePress w największej sieci content marketingu w Polsce.

Rozwiązania obu firm z obszaru content marketingu wzajemnie się uzupełniają. Funkcjonalność platformy WhitePress umożliwiała do tej pory publikację treści i raportowanie. Teraz, dzięki współpracy z Netsprint, każdy artykuł opublikowany poprzez platformę, a także dowolny tekst zewnętrzny może być promowany w oparciu o atrakcyjne stawki CPC. Wszystko to jest rozwiązane w sposób wygodny i sprowadza się do uzupełnienia lub weryfikacji kilku pól i potwierdzenia kampanii.

Dzięki integracji platform cały proces jest zautomatyzowany. Dotyczy to także tworzenia samej kampanii, płatności oraz fakturowania. Już w trakcie trwania kampanii i po jej zakończeniu osoba zlecająca promocje widzi podstawowy raport określający zasięg i skuteczność kampanii z podziałem na dni.

– Współpraca Netsprint z WhitePress umożliwia marketerom prowadzącym działania content marketingowe skuteczne dotarcie do znacznie szerszego grona osób realnie zainteresowanych ich treściami, w oparciu zarówno o kontekst treści, jak i preferencje użytkowników internetu – podkreśla Łukasz Ciechanek, Business Development Director ContentStream.

– Poszukiwaliśmy rozwiązania, które zapewni artykułom i treściom większy zasięg w oparciu o jasny model rozliczeniowy. Integracja naszych narzędzi sprawia, że zarówno reklamodawcy, jak i wydawcy mogą uruchomić kampanię content marketingową w prosty sposób, za pomocą kilku kliknięć. Użytkownik wybiera artykuł oraz liczbę odsłon, jaką chce uzyskać. Wierzymy, że atrakcyjna stawka CPC oraz wygodny, automatyczny proces przekonają autorów proponowanego przez nas rozwiązania – komentuje Paweł Strykowski, współwłaściciel platformy Whitepress.

Content Stream jest narzędziem, które umożliwia promocję artykułów i innych treści takich jak poradniki, informatory, wpisy z blogów, szczegółowe opisy produktów, infografiki i filmy. Daje szansę w sposób efektywny i angażujący dotarcie do nowych użytkowników dzięki promocji opartej na dostarczeniu wartości grupie docelowej. Sieć umożliwia kontekstowo-behawioralne wyświetlanie linków do najbardziej interesujących artykułów. Zasięg ContentStream to ponad 15 000 000 internautów. Linki wyświetlane są na ponad 1000 polskich serwisach internetowych, w tym na serwisach Grupy WP, Grupy Infor, Grupy Polskapresse i Media Regionalne, Grupy Gremi, czy WM.pl.

WhitePress to platforma pośrednicząca pomiędzy wydawcami i reklamodawcami. Umożliwia szybkie i sprawne publikowanie treści eksperckich i płatnych. Cała komunikacja pomiędzy stronami jest zautomatyzowana i wygodna. Do września 2014 roku firma opublikowała ponad 6000 artykułów, a popularność platformy stale rośnie. WhitePress współpracuje z ponad 1800 portalami i blogami – rozpoczynając od małych wydawców, a kończąc na tych najważniejszych w Polsce. Z usług firmy korzysta już kilkaset marek.

Źródło: mat. pras.