Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagrała na YouTube

Styczniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard zostało zdominowane przez reklamy na rzecz 25. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Pierwsze trzy miejsca rankingu zajął Play, który aby wspomóc WOŚP zaprosił do współpracy rozśpiewanych YouTuberów. W zestawieniu znalazły się także reklamy Lego oraz Kuchni Lidla, gdzie tym razem gotowała YouTuberka, Aleksandra Żuraw.

Warszawa, 13 lutego 2017 r. – W styczniu polskich internautów najbardziej zainteresował 25. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wszystkie trzy miejsca na podium zajęły reklamy Play promujące działalność fundacji. Ranking otwiera wideo:

Obejrzyj wyjątkowy teledysk i wesprzyj z nami 25. Finał WOŚP!,

w którym możemy oglądać śpiewających i rapujących YouTuberów oraz seniorów w trakcie wspólnej zabawy. Za każde wyświetlenie tego wyjątkowego teledysku, Play przekazywał datek na rzecz WOŚP.

Drugie miejsce to

Nakręć z nami 25. Finał WOŚP! z Jurkiem Owsiakiem i Człowiekiem Wargą, którzy zachęcają do przyłączenia się do akcji.

Podium zamyka


25. Finał WOŚP – Dziękujemy!, czyli podziękowania za wspólnie osiągnięty sukces 25. finału orkiestry.

 

Czwarte miejsce rankingu zajęła reklama Lego LEGO® NEXO KNIGHTS™ – nowa forma zabawy! (polski). W wideo możemy zobaczyć, jak dzięki dowolnemu połączeniu mocy NEXO gracze otrzymują szansę, aby zwyciężyć potwory w aplikacji udostępnionej przez Lego. Na piątym miejscu uplasowała się reklama Kuchni Lidla, w której Kinga Paruzel wspólnie z YouTuberką Aleksandrą Żuraw przygotowują śniadanie w wersji fit. Bohaterki wideo udowadniają, że nawet pomimo drobnych niepowodzeń pierwszy posiłek dnia zawsze powinien pozostać najważniejszy.

 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.