Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Work Service wybiera Neon Shake do obsługi social media

Największa w Polsce agencja zatrudnienia Work Service stawia na social media. Marka nawiązała współpracę z agencją reklamową Neon Shake Advertising. Ta rozpoczęła obsługę profilu marki na Facebooku. To ma być nowa jakość, ciekawe rozwiązania i nowe możliwości dla poszukujących pracę – zapowiadają strony.

Dotychczasowe działania na Facebooku były prowadzone przez wewnętrzny dział firmy. Teraz Work Service rozwija ten kanał i jego obsługę w połowie kwietnia przekazano Neon Shake Advertising – to od 1,5 roku główna agencja reklamowa firmy. – Cieszymy się, że nasza kreatywna strategia działań na Facebooku spodobała się i marka powierzyła nam kompleksową obsługę swojego profilu – mówi Tomek Napierała, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Neon Shake Advertising. – Jako formę komunikacji zaproponowaliśmy edutainment, który skutecznie łączy rozrywkę oraz wiedzę dot. obecnego rynku pracy. Ten profil ma zbliżać markę z klientami oraz realizować strategię dopasowaną do obecnych realiów. Działania mają ocieplić wizerunek Work Service i podkreślićże to kandydat jest w centrum uwagi zgodnie z obecną strategią: „Naszą pracą jest znaleźć Ci pracę.” – podkreśla.

Agencja odpowiada za pełną obsługę profilu, tj. strategię, tworzenie treści, przygotowywanie kreatywnych akcji, obsługę graficzną i moderację. Produkcją contentu zajmują się Tomasz Kurek, Kamil Kuć i Przemysław Lorenc, a cały projekt koordynują account manager Magdalena Marcinkowska oraz digital strategy planner Maciej Dziedzic. – W obecnych czasach niezbędnym elementem rozwoju całej marki jest rozwój działań social media. Chcemy zbliżyć się do naszych kandydatów, ocieplić wizerunek i pokazać naszą sympatyczną stronę, jednocześnie prowadząc wartościową komunikację na co stawiamy w obecnej strategii.  Już po niespełna miesiącu widzimy wyraźny wzrost interakcji pod naszymi postami – tłumaczy Beata Pilichowska, dyrektor marketingu Work Service.

czytaj:   Pozew nazwa.pl przeciw Home.pl

Neon Shake Advertising to wrocławska agencja 360 stopni, która od lat współpracuje z największymi brandami w Polsce i Europie. W dziedzinie social media może pochwalić się m.in. rekordowymi wynikami dla fanpage napoju Oranżada Hellena. Już po dwóch miesiąc ten został nr 1 w zaangażowaniu na polskim Facebooku w całej branży FMCG, a w pięć miesięcy profil wygenerował ponad półmiliona interakcji.

czytaj:   K2 Media dla Ultimo

Do grona klientów agencji należą również  m.in. Western Union, Generali, Echo Investment, Decathlon czy Indykpol.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *