Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Zamówienia z nike.com wysyłane w pudełkach od 180heartbeats

Bartłomiej Walczuk (mr osom) , creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT  zaprojektował dla Nike nowe ekologiczne pudełko.

Klienci otrzymują w nim każde zamówienie z nike.com oraz aplikacji SNKRS, składane w regionie EMEA. Zostało pomyślane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby. To kolejna proekologiczna inicjatywa Nike. We współpracy z fundacją WeForest marka sadzi drzewa, by zmniejszyć ślad ekologiczny.

czytaj:   Femvertising w praktyce, czyli 8 rad, jak stworzyć skuteczną kampanię skierowaną do kobiet

 

180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Kreatywność, niezależność, wiara w siłę innowacji to najważniejsze wartości kierujące agencją,

której misja brzmi: creating brand excitement. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: OBI, Nike, Google, Dakea, Husqvarna, NC+ Unilever. Agencja odpowiada także za powstanie pierwszej charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’roll Records. 180heartbeats jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji interaktywnych w Polsce. W ciągu 11 lat zdobyła ponad 200 nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych festiwalach (m.in. Cannes Lions, Clio Awards, New York Festivals, Epica, Golden Drum, ADC*E, EFFIE, KTR). W kwietniu 2012 roku agencja 180heartbeats połączyła siły z JUNG v MATT. Efektem współpracy jest poszerzenie doświadczeń zespołu oraz współpraca nad projektami międzynarodowymi. Agencja specjalizuje się w świadczeniu usług z zakresu strategii, kreacji, designu, social mediów, analityki, technologii, a także eventów, w których dba o twórcze wykorzystywanie interakcji pomiędzy światami online i offline.

czytaj:   Aktywni, zdrowi, pomijani – seniorzy jako konsumenci

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *