Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Zawsze znajdzie się miejsce

Iluzje optyczne w kampanii społecznej dotyczącej adopcji zwierząt

Fotograf Amol Jadhav i dyrektor artystyczny / retuszer Pranav Bhide wykorzystując koncepcję iluzji optycznej stworzyli ciekawą kampanię zachęcającą do adopcji zwietrząt.

Na obrazach przedstawiających szczęśliwych ludzi i rodziny widać biały zarys kota, psa lub królika wyłaniający się z jasnego tła.

Reklamy są częścią kampanii promującej adopcję zwierząt: „Zawsze znajdzie się miejsce. Adoptuj.”

 

Klient: World For All
Agencja: McCann Worldgroup India, Mumbai
Prasoon Joshi – Executive Chairman & Regional ED AP
Pradyumna Chauhan – National Creative Director
Sharmad Khambekar – Creative Director
Art director: Pranav Bhide
Writer: Pranav Bhide
Fotograf: Amol Jadhav
Retusz: Pranav Bhide
Grafik: Nitin Sawant, Nagesh Mithbawkar

 

źródło: Behance

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *