Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Zespół K2 Media wzmocnił Piotr Ślusarski

Piotr Ślusarski dołączył do agencji K2 Media na stanowisko Head of TV Planning and Buying i odpowiada za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu mediów offline TV.

Ślusarski posiada 15-letnie doświadczenie w branży, w szczególności w opracowywaniu strategii, planowaniu, kupowaniu i zarządzaniu budżetami TV, projektach branded content, obsłudze klienta, nowym biznesie oraz wdrażaniu unikalnych narzędzi do planowania i zarządzania kampaniami TV.

czytaj:   Czy fraza brandowa powinna być wysoko w wynikach?

Swoją karierę rozpoczynał w agencji MEC, gdzie pracował przez 7 lat i prowadził projekty dla klientów takich jak: Netia, Real, Tan Viet, Alior Bank, Bank BPH, Novartis, Natur Produkt Zdrovit. Jako Account Manager pracował w Maxus – Group, gdzie odpowiedzialny był za obsługę klientów oraz zarządzanie zespołem. Przez 4 lata był wspólnikiem we własnej agencji a przez ostatni czas pracował jako freelancer. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty multimedialne, wdrażanie narzędzi do planowania i zarządzania kampaniami TV, koordynację przetargów, projektów branded content oraz projekty z pogranicza mediów i PR.

czytaj:   „Dobry Wzór 2014” dla Redkroft

Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: L’Oreal, BZ WBK, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Meritum Bank, Nutricia, Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident, Sanofi-Aventis.

Źródło: mat. pras.