Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Znamy już Startupy zakwalifikowane do STARTUP PROGRAM INNOVATION 2017!

Startup Program to trzecia edycja projektu prowadzonego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Program składa się z 3 etapów: szkolenia grupowego z zakresu komunikacji i budowy marki, miesięcznego mentoringu, a także tzw. speed dates  podczas FORUM INNOVATION (24-25 kwietnia).

Do tegorocznej edycji zakwalifikowali się:  Better Media Suite, Billon, Boteusz, Orbigo, PushPushGo, ReachaBlogger, Snapstars, Streampack, UserEngage, Avatar Genies, Bond Flare, DingDog, Freedink, Helpful Company, Hurtum, Meeting Application, Promovolt, Catzilla, Hubbly, Inspido

Każdy z zakwalifikowanych startupów będzie miał miesiąc na spotkania ze specjalnie przydzielonym mu mentorem, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, doradztwo i naukę. W tym roku do grona wybitnych specjalistów dołączyli:

  1. Krzysztof Sobieszek, Publicis Media – Practice Lead, Business Transformation,
  2. Jędrzej Andrzejewski, NIKE Poland – Digital Brand Manager,
  3. Magdalena Kot-Szczepańska, ING Bank Śląski – Dyrektor Departamentu Marketingu Korporacyjnego,
  4. Jakub Okonski , Procter & Gamble – IT MANAGER),
  5. Jakub Dudek, SpeedUp Group – Menager Inwestycyjny,
  6. Sebastian Grabowski, Orange – Dyrektor Centrum Badawczo-Rozwojowego, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji,
  7. Henryk Klawe, Head of Strategy w TGTH,
  8. Karolina Tyniec-Margańska, Innogy Polska – Dyrektor ds. Komunikacji,
  9. Jan Zając, SoTrender – Founder, CEO,
  10. Michał Kulka, Lawmore – Senior Partner,
  11. Wiola Łada-Szewczenko, Ecselis – Head of Ecselis,
  12. Wojciech Ławniczak, Service Design Polska, Founder,
  13. Paweł Kuczma, Amnet – Managing Director,
  14. Mirosław Smolewski , VISA Europe – Senior Manager Regional Marketing Communications CEE,
  15. Dariusz Maciołek, Grupa Aviva – Communications & Brand Management Department Director,
  16. Erdal Halil, Procter & Gamble – SENIOR IT MANAGER,
  17. Michał Arament, Unilever – Tea Category Manager Poland,
  18. Magdalena Miernik, Lookreatywni – Prawnik/Założyciel,
  19. Michal Rutkowski, Gazeta.pl – Dyrektor Marketingu,
  20. Dawid Sokołowski, Założyciel Sieci Sensownego Biznesu.

 

Program zakończą „szybkie randki” (speed dates), czyli spotkania z potencjalnymi klientami podczas FORUM INNOVATION, odbywającego się 25 kwietnia w Warszawie. Zapisy na spotkania ruszą już wkrótce.

 Więcej o Programie i Forum Innovation 2017 na: www.innovation.sar.org.pl

Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”,  stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania  innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.

 

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Współorganizatorzy:  Saatchi & Saatchi, Havas Media Group.

Partnerzy:  NIELSEN,  AMS,  Procter & Gamble, Gazeta Next, ZFPR, Lewiatan, ThinkTank.

Patroni medialni:  Ad Monkey, Gomobi, F5, Newseria.

Audytor konkursu: LSW

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,