Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Mark Zuckerberg dla H&M: ten żart się nie starzeje

W zalewie markowych żartów primaaprilisowych ten uszedł naszej uwadze, ale jest na tyle świetny, że warto przypomnieć go teraz. Przy tej okazji najsłynniejsza sieciówka odzieżowa połączyła siły z najsłynniejszym serwisem społecznosciowym, tworząc kolekcję inspirowaną założycielem Facebooka.

Gdyby kolekcję „Mark for H&M” oceniali specjaliści od mody, w opisie znalazłyby się słowa casual, unisex, minimalizm i normcore. Z resztą, o żarcie dwóch gigantów napisał nawet Vogue w artykule zatytułowanym „Mark Zuckerberg dla H&M to w gruncie rzeczy dobry pomysł”.

Co znalazło się w tej kolekcji? Przede wszystkim, kolekcja to zdecydowanie za duże słowo, ponieważ w jej skład weszły po prostu jeansy i szare t-shirty (a konkretnie – siedem identycznych koszulek), czyli tradycyjnym outfit szefa Facebooka noszony przez niego niemal każdego dnia. Wielkie umysły ewidentnie myślą podobnie, bo modową konsekwencją Zuckerberg dorównuje tylko Steve’ovi Jobsowi, kojarzonemu z żelaznym zestawem składającym się z jeansów i czarnego golfa.

Mottem kolekcji są autentyczne słowa wypowiedziane przez Zuckerberga, który stwierdził, że chciałby uprościć swoje życie tak, by podejmować jak najmniej decyzji poza tymi, które służą społeczności.

1

markforhm_5

markforhm_4

markforhm_2

mark-connecting-billions

mark-inspiring-colleagues

mark-in-the-spotlight

mark-office-hours

mark-testing-new-products