Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

„Russia. Where the cold is cool!“

Rosyjski oddział Leo Burnett Moscow stworzył interaktywny print «Russia. Where the cold is cool!». Głównym celem takiego działania było w zaskakującej formie pokazanie turystom prawdziwej Rosji i zwiększenie świadomości marki linii lotniczych S7 Airlines w Europie.

W świadomości mieszkańców krajów zachodnich funkcjonuje wiele obiegowych opinii o Rosji – niedźwiedzie na ulicach, lejąca się strumieniami wódka, każda elektrownia jądrowa to potencjalna powtórka z Czarnobyla, nieprzyjaźnie nastawieni ludzie oraz wiele innych stereotypów, często zniechęcających  obcokrajowców do odwiedzania Rosji. Aby rozwiać  te obawy i jednocześnie zwiększyć rozpoznawalność linii lotniczych  S7 Airlines, ze szczególnym uwzględnieniem trasy z Europy do Rosji, agencja Leo Burnett Moscow stworzyła interaktywny print, wykorzystujący bardzo niestandardową technologię druku z użyciem atramentu termochromowego.

czytaj:   Awanse w zespole Havas Engage Warsaw

Aby zobaczyć jak działa taka technologia w praktyce należy wspomniany print «Russia. Where the cold is cool!» , na którym są pokazane wyżej wymienione stereotypy, umieścić w zamrażarce a za chwile taki termoatrament stanie sie widoczny. Uzyskany dzięki temu zabiegowi obraz nabiera przeciwnego wrażenia niż pierwotne. Takim niespotykanym i niebanalnym sposobem Leo Burnett Moscow przedstawia ideę całej kampanii – nie bójcie się rosyjskiego mrozu, będącego elementem tożsamości jej mieszkańców, bo między innymi dzięki niemu ujrzysz prawdziwą Rosję.

czytaj:   Serwisy płatności zyskują na znaczeniu

Grigorij Sorokin, dyrektor kreatywny ds. Innowacji Leo Burnett Eastern Europe, komentuje kampanię: „Juź od dłuższego czasu chcieliśmy przygotować kampanie o Rosji. Elegnacką, piękną. Brief któty otrzymaliśmy od S7 Airlines był dla nas prawdziwym darem losu, zadaniem na które długi czekaliśmy. Nam udało się stworzyć prawdziwą rosyjską a jednocześnie modną i ciekawą reklamę, a trik z lodowką akurat dobrze się sprawdził“.

czytaj:   Targi Pracy branży IT w Warszawie

Tatyana Filewa, wicedyrektor ds marketingu S7 Airlines: «Dla nas rynek europejski jest priorytetem. Coraz więcej osób interesują loty do Rosji, więc zadanie podnoszenia świadomości naszej marki w Europie jest jak nigdy aktualne “.

 

 


Materiał został przygotowany na podstawie www.advertology.ru