w

1 700 000 euro rocznie. Firma produktowa SOFTSWISS z oddziałami w Polsce ujawniła, ile wydaje na cele charytatywne

Softswiss

Wielki biznes, który uznaje za swoją misję oraz obowiązek pomagać potrzebującym, nie uchyla się także od pomocy w zwalczaniu skutków tragicznych wydarzeń na świecie. Wśród nich swoją aktywną pozycję w projektach charytatywnych wyraża także międzynarodowa firma produktowo-technologiczna SOFTSWISS, która posiada w Polsce dwa centra programistyczne – w Poznaniu i w Warszawie.

Wiodący światowy producent oprogramowania ujawnił wysokość darowizn, które firma przekazuje ofiarom różnych klęsk żywiołowych na całym świecie. Tylko w zeszłym roku na te cele SOFTSWISS przekazała ogółem 1 700 000 euro. W polskim biurze zauważają, że w dalszym ciągu będą udzielać pomocy tym, komu jest to potrzebne.

-Dobroczynność odgrywa ważną rolę w życiu SOFTSWISS. Założyciele firmy nie bardzo lubią rozwijać ten temat, jako że uważają, iż chęć pomocy innym ludziom jest naturalnym odruchem każdego człowieka. Ale kiedy dowiadujemy się o tej lub innej pomocy, której firma udzieliła potrzebującym w najtrudniejszym dla nich czasie, przepełnia nas uczucie dumy i silne poczucie łączności z firmą i jej wartościami – mówi dyrektor ds. personalnych SOFTSWISS Julia Onczewa.

Jedna z ostatnich inicjatyw charytatywnych firmy jest związana ze skutkami potężnych marcowych trzęsień ziemi w Turcji, które kosztowały życie ponad 50 tysięcy ludzi. W tym czasie około miliona mieszkańców kraju pozostało bez dachu nad głową, rzeczy osobistych i przedmiotów pierwszej potrzeby.

-Kiedy byliśmy w rejonie katastrofy, widzieliśmy miasta i wsie, leżące w gruzach. To było przerażające. Skontaktowaliśmy się z poszkodowanymi, żeby dowiedzieć się od nich, czego najbardziej potrzebują, a także w jaki sposób możemy im pomóc – zauważył przedstawiciel firmy Nurullah Yildiz po odwiedzeniu terenów, które ucierpiały w wyniku trzęsienia ziemi.

Aby wnieść swój wkład w odbudowę Turcji, SOFTSWISS wyasygnowała 25 000$ na zakup kontenterów mieszkalnych dla osób, które straciły dach nad głową przez niszczycielski żywioł. Pomoc finansową na zakup produktów żywnościowych i wody pitnej otrzymały także te rodziny, w których są niepełnosprawne dzieci oraz te, które straciły w katastrofie swoich bliskich.

-To, co się wydarzyło w Turcji, jest straszne. Ludzie nie powinni cierpieć z tego powodu. Jednak życie pokazuje, że nikt na tym świecie nie jest bezpieczny. Dlatego zawsze będziemy pomagać tym, którzy tego potrzebują – skomentował założyciel firmy SOFTSWISS Iwan Montik.

Pepco

10 dobrych praktyk Pepco w tegorocznym raporcie FOB

Marketing afiliacyjny pozwala firmom wynagrodzić te osoby, które mają realny wpływ na dotarcie do nowych odbiorców. Nie muszą to być jednak duże firmy, gdyż najczęściej w marketingu

Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP