Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

650 tysięcy osób wzięło udział w atrakcjach Coca-Cola w Strefach Kibica EURO 2012 zorganizowanych przez Euro RSCG

6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™, 650 tysięcy osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez Coca-Cola (10% wszystkich osób odwiedzających Strefy Kibiców), 35% wzrost sprzedaży Coca-Coli w strefie kibica w Warszawie – to wyniki marketingowej aktywacji Coca-Cola na UEFA EURO 2012™, którą przygotowała i zrealizowała agencja Euro RSCG 4D.

Agencja Euro RSCG 4D zajęła się kompleksową aktywacją marki Coca-Cola w Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ w 8 miastach zlokalizowanych w Polsce i na Ukrainie.

czytaj:   Kto zarobił na EURO - analiza promocji w czasie trwania mistrzostw

Opierając się na globalnej platformie komunikacyjnej Coca-Cola „Lets Get Crazy”, w Polsce realizowana pod hasłem „Wpadnijmy w piłkoszał”, Euro RSCG 4D aktywowała szeroką gamę nowoczesnych i niesztampowych działań Coca-Cola w Strefach Kibiców, które dawały fanom możliwość wyrażenia piłkarskich emocji.

EURO RSCG 4D zaplanowała także i zrealizowała pro-sprzedażowy program, który zaowocował wzrostem sprzedaży Coca-Coli w Warszawskiej Strefie Kibica na poziomie ponad 30%.

czytaj:   Co motywuje millenialsów bardziej niż pieniądze? Oto 10 sposobów

Tegoroczne Mistrzostwa okazały się być dla nas doskonałą platformą do kontaktu z konsumentami. UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie przyciągnęło miliony kibiców z Europy i ze świata zarówno do obu krajów gospodarzy, jak i przed telewizory. Działania podjęte w ramach kampanii Coca-Cola na UEFA EURO 2012™ pozwoliły zająć marce czołowe miejsce wśród liderów działań marketingowych związanych z Mistrzostwami. Strefy Coca-Cola, które były największymi aktywacjami realizowanymi wśród sponsorów UEFA EURO 2012TM w ramach Stref Kibica w Polsce i na Ukrainie, przyciągnęły 650 tys. osób, w tym blisko 100 tys. osób w samej Warszawie – mówi Mariusz Kiepas, dyrektor generalny UEFA EURO 2012™, Coca-Cola Poland Services.

czytaj:   Top 9 reklam w reżyserii Davida Finchera

Przygotowania i prace agencji trwały 1,5 roku. Wierzymy, że opracowana przez Euro RSCG 4D strategia działań oraz kreatywna koncepcja aktywacji i jej implementacja przyczyniły się do sukcesu przedsięwzięcia – mówi Antoine Kolendowski, Dyrektor Zarządzający Euro RSCG 4D.


źródło: Euro RSCG