Do 2025 r. światowy handel detaliczny online będzie wart 7,385 bln USD. To sprawia, że rywalizacja w e-commerce jest coraz ostrzejsza, a firmy najczęściej konkurują cenami i czasami dostaw. Wygrywają te, które zapewniają najwyższy poziom obsługi klienta oraz… przemyślany interfejs aplikacji mobilnej. Dobrze zaprojektowany UI i UX ma bowiem bezpośrednie przełożenie na liczbę transakcji. Najważniejsze […] Więcej
Każdy przedsiębiorca, który chce efektywnie rozwijać swój biznes, powinien ustalić budżet marketingowy na 2023 rok. Dzięki temu będzie mógł mądrze zaplanować wydatki, intensywnie pozyskiwać klientów oraz obserwować długofalowe efekty takiego działania i wyciągać wnioski na przyszłość. Jak więc dopasować właściwą strategię i odpowiednio rozdzielić środki na reklamę? Czy przyjąć uniwersalny model, a może bazować na […] Więcej