w

aBooster i Veovee nawiązały strategiczne partnerstwo 

Abooster i veovee nawiązały strategiczne partnerstwo
aBooster i Veovee nawiązały strategiczne partnerstwo

Firma wspierająca twórców i właścicieli aplikacji w ich rozwoju – aBooster oraz warszawska agencja digitalowa – Veovee nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie mobile marketingu. Tym samym oferta Veovee poszerzyła się o realizację kompleksowych kampanii nastawionych na pobrania aplikacji mobilnych.

Veovee zajmuje się tworzeniem i realizacją działań wizerunkowych oraz performance marketingowych z obszaru mobile marketingu. Jej wiodącymi produktami są kreacje rich mediowe wykorzystujące takie formaty jak: interaktywne mini gry, filtry AR, animacje 3D czy rozwiązania z obszaru wideo marketingu. Realizuje także działania z zakresu gamingu, wykorzystując gry mobilne jako powierzchnię reklamową oraz tworząc formaty reklamowe oparte na mechanizmach gier. Teraz dzięki współpracy z aBooster poszerzy swoją dotychczasową ofertę.

W ramach nawiązanego partnerstwa aBooster będzie nas wspierał od strony technologicznej w zakresie implementacji analityki mobilnej w aplikacjach, a także konsultingu oraz konfiguracji i optymalizacji kampanii nastawionych na pobrania aplikacji mobilnych. Te kompetencje doskonale uzupełniają naszą dotychczasową ofertę. Wierzę, że ta współpraca pozwoli naszym klientom poszerzyć swoje działania w obszarze mobile marketingu oraz osiągać jeszcze lepsze wyniki – mówi Joanna Bosakirska, Chief Business Officer w Veovee.

aBooster oferuje swoim klientom trzy rodzaje usług. W ramach User acquisition (UA) realizuje kompleksowe kampanie dla aplikacji mobilnych, których celem jest pozyskanie nowych użytkowników. Współpracuje w tym zakresie z wieloma sieciami reklamowymi, nie tylko Google i Meta. Za pomocą procesu App Store Optimization (ASO) zwiększania widoczności aplikacji w sklepach, takich jak: Google Play, App Store czy Huawei AppGallery. Zajmuje się również konsultingiem w zakresie użyteczności i monetyzacji aplikacji mobilnych.

W ramach działań user acquisition współpracujemy z kilkudziesięcioma sieciami reklamowymi. Dzięki temu możemy skutecznie realizować różne cele klientów związane z aplikacjami mobilnymi, również sprzedażowe. Nawiązanie współpracy z Veovee pozwoli nam poszerzyć dotychczasowe grono klientów tej usługi o nowe marki – komentuje Norbert Mazur, Head of Business Development w aBooster.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

GIPHY App Key not set. Please check settings

    Nie dla idiotów

    MediaMarkt jest marką, której każda kolejna kampania miała doprowadzić do klęski wizerunkowej i sprzedażowej. W tym roku obchodzi 25. lecie

    Łukasz marynowski nowym szefem komunikacji i marketingu jll

    Łukasz Marynowski nowym szefem komunikacji i marketingu JLL